Hallo mijn naam is Ruud,
22 maart j.l is mijn vrouw Angelique (41) overleden aan een hersentumor. De zoveelste klap, in anderhalf jaar tijd ben ik mijn zwager mijn opa mijn moeder en nu dus mijn vrouw kwijtgeraakt. Ondanks dat we al 12 jaar wisten dat ze het gevecht uiteindelijk zou gaan verliezen kwam de klap hard aan toen we horen kregen dat Angelique uitbehandeld was. 3 feb kregen we dit nieuws te horen maar, zo werd gezegd, het kon nog wel een halfjaar duren. Niet dus, anderhalve maand later was ze er niet meer. En nu? Het huis is leeg zonder haar. Ik ben blij dat onze dochter (16) er is maar het huis is toch leeg zonder mijn vrouw. Een oom van mij (lotgenoot) zei het huis is zijn ziel kwijt en zo voel ik het ook. Voor de meeste mensen in onze omgeving gaat het leven zijn gangetje alweer maar hier.. Ik heb nergens zin in ik slaap slecht maar ik kan niet bij de pakken neergaan zitten want onze dochter staat voor haar eindexamen wat ze perse wil gaan halen voor haar moeder. Dus ik moet verder hoe moeilijk het ook is. Ik hoop dat ik ooit weer wat plezier zal krijgen in de dingen die ik doe maar als ik de verhalen zo eens lees kan dat nog wel een tijd gaan duren.
Groeten Ruud