Dag Patricia, wat je schrijft is voor velen van ons heel herkenbaar. Die dromen en de emotie s is ook rouwen, en het is heel verdrietig, maar het moet eruit. Ik had nog wel eens, als ik , toen mijn moeder nog leefde, zomaar overdag een nare gedachte of zelfs gevoel over haar had, dan deed ik automatisch mijn jas aan, stapte in de auto, en ging mezelf geruststellen. En als dat niet meer kan, word de onrust groter, want de situatie is onomkeerbaar. In jouw drukke leven, waar je zo dankbaar voor bent gelukkig, wordt misschien elke ongeruste gedachte onderdrukt omdat het gezin of je werk roept. En dan in je rusttijd komen al die herinneringen met de emotie s en je kan het niet stoppen in je slaap. Maar , het is nog zo vers voor je. Als je je vader zo ontredderd ziet, wat moet dat erg zijn. Dat is mij bespaard gebleven, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Zoals je weet ben ik gisteren 60 geworden en ik merkte gisteren, juist door jouw schrijven, dat mijn zoon het er moeilijker mee heeft dan ikzelf. Wat is het leven toch soms gecompliceerd.
Ik wens je heel veel sterkte, en ondanks dat sommige mensen vinden dat je het een plek moet geven, blijf praten over je moeder, je moeder en jij verdienen dat.
Met lieve groet
Liza