Onlangs ontving ik van Karin een exemplaar van haar eerste gedichtenbundel.

Donderdag 15 oktober krijgt Karin de eerste bundel officieel uitgereikt.

In de gedichtenbundel staan 44 gedichten geschreven vanuit haar gevoel.

Het is een mooi vormgegeven boekje. Bijzonder om te lezen en waardevol om in je boekenkast of op je nachtkastje te leggen. Maar ook mooi om te geven aan iemand die worstelt met een verlies.

Ik was er stil van

Sander

—————————————————————————————————————-

Nawoord in de gedichtenbundel van Karin

Deze bundel is geen verzameling luchtige gedichtjes, het zijn woorden die recht uit mijn hart komen, nadat ik mijn dochter Annemiek verloor. Ik hoop dat ik met dit boekje het gevoel van gemis, verlies en verdriet over kan brengen, maar ook de kracht die je vinden kunt diep in jezelf door naar jezelf te luisteren en te kijken. Kracht die nodig is om het leven weer aan te kunnen zonder een dierbare die jou ontvallen is. Deze bundel is bedoeld als een Troostgeschenk, ter ondersteuning voor de weg die je te volgen hebt.

Mocht je tussen deze gedichten een bepaald onderwerp missen, dan kan ik voor jou speciaal een persoonlijk gedicht schrijven. Je kunt op onze site www.troostgeschenk.nl hierover meer informatie vinden. Dit plekje op het internet, is van oneindig belang voor mij, want hier probeer ik, geïnspireerd door Annemiek, troost te bieden. Je kunt er onder andere kleine geschenkjes vinden die je kunnen begeleiden, maar ook staan hier mijn nieuwsbrieven en kun je nog meerdere gedichten lezen.

Ik hoop je daar te ontmoeten!

Lieve groetjes,

Karin

Gedichtenbundel bestellen

klik hier voor de nieuwsbrief van Troostgeschenk.nl of schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang hem elke maand.