He lieve Sleep.
Altijd fijn die twee armen van jou.
Ik wist niet dat het zo hard terug kon slaan.
Het zal niet alleen het verdriet zijn om het verlies van mijn ouders , maar ook alles wat daaromheen is komen kijken.
Het lijkt enerzijds of ik veel dichterbij mijn gevoel ben komen te zijn , anderzijds ben ik dat voelen gewoon beu ,
Morgen krijg ik uitslagen van mijn bloed en ik haal me allerei gekke dingen in mijn hoofd.
En stilletjes denk ik dat ik hier wel eens te maken zou kunnen hebben met een depressie , en bleeeeeeeeeeh alleen al dat gevoel omdat woord uit te spreken. Want het past zo niet bij mij. Als ik een online test doe , moet ik eerlijk bekennen dat ik wel heel veel symptomen herken , niet alle maar zeker wel een heleboel , maar ook het besef dat je jezelf kunt gek maken met zelfdokteren, aan de andere kant denk ik dat ik het wel heel lang voor me uitgeschoven heb,
ik vind het zo lastig om een keuze te maken , om mogelijk een stap te zetten tot gebruik van ad , ik vind dat het het beste om te voelen , maar ik moet ook toegeven dat ik werkelijk uitgeblust ben.
ben ik warrig of is de kern te begrijpen , morgen neem ik het in ieder geval met de huisarts op.
Het is gek want ik draag een schuldgevoel met mij mee,
om even te kiezen voor mezelf , maar aan de andere kant is het me niet vaak gebeurd om niet niet te werken , want Anke zit niet snel bij de pakken neer , ik voel me schuldig over het niet werken en omdat ik nu vaker nee zeg.
Voor het jongentje dat hier loopt is het lastig te begrijpen , want mama doet altijd leuke dingen met me en nu even niet ,
je bent thuis maar je kunt niet met me naar de ballenbak.
Natuurlijk proberen we dat in zijn eigen taal uit te leggen , maar hem ook niet teveel te belasten met grote mensen zaken, kleine potjes hebben grote oren , van de week dachten we dat hij op zijn kamertje aan het spelen was en wij hadden best even een diep gesprek ,ineens kwam daar een mannetje om de hoek kijken , die in alle eerlijkheid had vertelde dat hij ons had afgeluisterd, Sem snapt veel , soms iets teveel .
Leven dat is wat het heet.
x ank