Dag lieve mensen.
Een tijd geleden schreef ik volop over mijn emoties , die de weg vonden na het overlijden van mijn ouders kort na elkaar.
Rouwen , hard werken en hoewel ik benoem dat je rouw zo in een boekvorm zo kunnen deponeren en dat het eind van het boek open blijft.
Tot nu , want ineens lijkt voor mij deel twee te beginnen en geeft mijn lichaam / geest inmiddels wel heel duidelijke signalen af.
Het is tijd om stil te staan bij de dingen die gebeurd zijn en misschien ben ik wel heel dapper geweest in het vluchten voor mijzelf . A joh vier jaar geleden ik heb het hartstikke verwerkt allemaal.
Niks aan het handje.
Tot zondagnacht ik wakker werd met een allesbehalve prettig gevoel.
Zware druk op de borst , niet kunnen ademen en denken dat je doodgaat.
Hulpdienst in geschakeld , die binnen vijf minuten naast mijn bed stonden.
Het kreeg een naam , hyperventilatie , nog nooit van mijn leven mee te maken gehad , , tot nu .
Ik voel me niet fijn en loop coninue te hyperen , op de oxezepam gedij ik aardig en kom ik dag wel door.
Voor mij geen dagelijkse oplossing maar nu kennelijk een must.
Verder stonden afgelopen weken bol van flashbacks , triggers en afscheid nemen.
Het is even genoeg nu.
Ik moet met mijzelf aan de gang en ik kan niet langer vluchten in het doen van al die leuke dingen die maken dat je nergens bij stil hoeft te staan.
Vanmiddag op naar de huisarts om plan de campagne te maken en gelukkig werd ik vandaag al gebeld door de bedrijfarts die me zo snel mogelijk gaat oproepen.
God , rouwen , verlieswerken , wat zit het toch verdomd raar in elkaar.
anke