na half jaar lichamelijke klachten ,omdat ik zo sterk wilde zijn

  • Anita

    ik zie dat de tekst er raar uitziet. Dit vind ik raar en erg vervelend. Doet het geheel  niet goed. Voelt helemaal verkeerd. Ik baal hiervan en doet mij pijn. Sorry

  • Anita

    deze tekst komt helemaal verkeerd over en daar baal ik van . Dit doet mij erg veel pijn. Zie maar als niet gezonden

  • Anita

    deze tekst komt helemaal verkeerd over en daar baal ik van . Dit doet mij erg veel pijn. Zie maar als niet gezonden

  • Anita

    deze tekst komt helemaal verkeerd over en daar baal ik van . Dit doet mij erg veel pijn. Zie maar als niet gezonden

  • Marjan

    Lieve Anita, ik hoop dat het al wat beter met je gaat. Ik ben nieuw op deze site en heb pas je brief gelezen. Wat erg voor jou! Mijn man, Toon, is na 45 jaar huwelijk en na een succesvolle kankerbehandeling, toch nog onverwacht van ons weggerukt. Het is nu 20 weken geleden en ik snap echt hoe jij je voelt. Komt daarbij nog de Corona waardoor je amper je vrienden en familie ziet (en al zeker niet knuffelen!).

    Ik besef ook dat veel mensen mij zo'n sterke vrouw vinden, maar vanbinnen voel ik me zo broos en breekbaar. Maar dat ziet niemand he!?

    Mag ik je het beste wensen met je rouwverwerking? Huilen mag en moet zelfs, maar lachen om de mooie herinneringen is zeker even belangrijk! Het ga je goed!

    Liefs, Marjan

  • Cora

    Lieve allemaal

    ik ben 71 jaar en 6 maanden geleden is mijn lieve maatje plotseling overleden aan zware hersenbloeding 

    In 1 dag is je leven voorbij

    Weet mijzelf vaak geen raad met het nu alleen zijn, heel erg nerveus 

    Zijn er mede lotgenoten die in noord holland wonen waar ik mee in contact kan komen 

    Lieve groet cora