ik zie dat de tekst er raar uitziet. Dit vind ik raar en erg vervelend. Doet het geheel niet goed. Voelt helemaal verkeerd. Ik baal hiervan en doet mij pijn. Sorry
Lieve Anita, ik hoop dat het al wat beter met je gaat. Ik ben nieuw op deze site en heb pas je brief gelezen. Wat erg voor jou! Mijn man, Toon, is na 45 jaar huwelijk en na een succesvolle kankerbehandeling, toch nog onverwacht van ons weggerukt. Het is nu 20 weken geleden en ik snap echt hoe jij je voelt. Komt daarbij nog de Corona waardoor je amper je vrienden en familie ziet (en al zeker niet knuffelen!).
Ik besef ook dat veel mensen mij zo'n sterke vrouw vinden, maar vanbinnen voel ik me zo broos en breekbaar. Maar dat ziet niemand he!?
Mag ik je het beste wensen met je rouwverwerking? Huilen mag en moet zelfs, maar lachen om de mooie herinneringen is zeker even belangrijk! Het ga je goed!
Liefs, Marjan
Lieve allemaal
ik ben 71 jaar en 6 maanden geleden is mijn lieve maatje plotseling overleden aan zware hersenbloeding
In 1 dag is je leven voorbij
Weet mijzelf vaak geen raad met het nu alleen zijn, heel erg nerveus
Zijn er mede lotgenoten die in noord holland wonen waar ik mee in contact kan komen
Lieve groet cora
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?