overlijden van mijn vrouw

  • Hans den Haan

    Lotgenoten, net als jullie ben ik ook diep bedroefd, op 23 mei is mijn vrouw als gevolg van een anarisme op 39 jarige leeftijd overleden. 20 jaar samen en dan ineens……Zo mooi, zo vol leven, en niet ziek of wat dan ook, zomaar ineens weg uit je leven, weg uit je bestaan…verschrikkelijk….ik put net als mijn zoon van 13 elke dag moed uit de manier waarop zij in het leven stond en hoe iedereen haar gedenkt…..maar ik heb zoveel pijn…er zijn mensen en ook mijn familie in de directe omgeving die me enorm steunen, maar uiteindelijk zit je met je gedachten en alles er om heen ineens in die leegte….mijn positieve inborst houdt me op de been..maar hoe lang….ik besef het wel en heb de dagen in haar kortstondige ziekbed ondanks…de ellende enorm intens beleefd, niets geen roes, gewoon keiharde ellende en emotioneel handelen van minuut tot minuut, totdat je letterlijk omvalt…..ik hoop hier wat lotgenoten te treffen maar eigenlijk ook weer niet. Je wilt niet dat iemand dit overkomt, het is gewoon unfair, niet eerlijk en ongelofelijk….

  • VisserT

    Verlies is hard. Het komt omdat je een stuk van jezelf kwijt bent. Je sterft eigenlijk ook een stukje. Lam geslagen en diep eenzaam. Neem de tijd om te beleven.

    De wereld is keihard en nu besef het je pas.

    Moeder omgekomen dochter

    Tess Visser

    tessvisser@gmail.com

  • Mieuwtje

    Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit grote verlies.

    Doe rustig aan en luister naar je gevoel.

    Groetjes Mieuwtje(weduwe)

  • peterv

    ja het is ook oneerlijk dat dit mensne over komt zo is mijn vrouw naa 3 maanden ziek te zijn geweest gestorven op 47 jarige leeftijd en ja dan blijf je echt met een leeg gevoel huis en wat dan ook achter

    maar je moet ook verdermet je eigen leven zo raar zit de wereld in elkaar .

    maar ik wens je echt veel strekte en wijsheid

  • mieke

    ik wens jullie heel veel liefs,steun elkaar en sterkte,

    een lot genote

  • Harm

    Soms heb ik het gevoel dat het nog steeds een droom is.

    Ik kijk dan naar de twee ringen aan mijn vinger en dan realiseer ik me dat het toch echt is.

    Net zoals jij heb ook ik, jong mijn vrouw verloren (40 jr).

    Ik zorg zo goed mogelijk voor mijn beide jongens van 10 en 13 jaar.

    Soms heb je het gevoel dat ze je er door slepen.

    Soms het gevoel dat je het verlies toch alleen moet verwerken.

    Er zijn momenten dat het goed gaat.

    Er zijn momenten dat ik haar gigantisch mis.

    Er zijn ook momenten dat het goed gaat maar dat ik toch zonder aanleiding begin te huilen.

    Mijn emotionele lat ligt op alle fronten lager dan voorheen.

    Alle mensen die een verlies te verwerken hebben wil ik veel sterkte toewensen.

  • Peter de Kam

    Op eerste pinksterdag overleed mijn vrouw binnen zeer korte tijd aan de gevolgen van een chemokuur, die haar nog een extra jaartje met mij en de kinderen zou geven.

    Ik ben er kapot van en hoop dat onderstaand gedicht van Doede Holtkamp jouw ook een beetje steun biedt net als dat voor mij het geval was;

    terwijl de dag zich heeft verloren

    in een duister donker zwart

    is er vaag aan verre einder

    een nooit verdwijnend licht

    waarvan je eigenlijk wel wist

    dat het er was

    maar door de dingen van vandaag

    werd je het zicht ontnomen

    nu alles leeg is in je hoofd

    en het zieden van de zee

    tot slechts een kabbelen is gekomen

    kan eindelijk het warme licht

    zich ook hechten

    aan jouw dromen.

  • Sacha13

    ik zou graag willen weten hoe het nu met je is?

    groetjes Sacha

  • Amelia

    Ik had een zeer ernstige rugpijn en mijn man leed aan kanker; we zijn al een tijdje op zoek naar hulp om deze ziekten te genezen, maar de inspanningen van onze lokale arts hier in Nederland konden ons niet helpen, dus besloot ik om contact op te nemen met Lord Bubuza via Whatsapp: +1 505 569 0396 voor hulp. Ik legde hem ons probleem uit en hij zei dat hij ons zou genezen met zijn kruiden, ik gaf wat hij vroeg om de kruidengeneesmiddelen te bereiden en na de voorbereiding stuurde hij ons de kruiden en we namen het zoals hij ons had opgedragen. Binnen 48 uur na inname van de kruidenmedicatie voelde ik geen rugpijn meer. Ik rende naar mijn man en vertelde het hem. Hij was verrast en zei dat hij zich beter voelde en dat hij het zeker wilde weten, dus gingen we naar het ziekenhuis en de dokter bevestigde dat mijn rugpijn en de kanker van mijn man verdwenen waren. Onze dokter was verrast en vroeg hoe het gebeurde, ik ben erg opgewonden en ik wil dit goede nieuws met de wereld delen. Heeft u een soort ziekte en heeft u dringend genezing nodig, neem dan contact op met heer Bubuza via WhatsApp:( +1 505 569 0396 ) of via e-mail:: lordbubuzamiraclework@hotmail.com