Hallo allemaal ik zal me even voorstellen ik ben Ans ben net 12 maart 48 geworden en ben sinds afgelopen 14 maart plotseling weduwe geworden ,mijn lieve man is thuis aan een hartstilstand plotseling overleden afgelopen 14 maart 2009
het is zo raar ik kan het nog steeds niet geloven ,steeds denk ik ik heb dit gedroomd. maar helaas het is niet zo
mijn man is 51 jaar jong mogen worden tis toch niet eerlijk of zie ik dat verkeerd er zijn mensen die liggen te wachten tot ze hem of haar komen halen zeg maar zo ziek zijn ze ,dat neemt niet weg dta de nabestaande geen verdriet hebben ervan begrijp me niet verkeerd
,en dan gebueurd dit zo ineens in ons gezin ,we hebben samen 2 kinderen 1 van 21 en 1 van 25 en gelukkig zeg ik er bij wonen ze nog thuis ,maar ook nu bijna 10 weken later gaan ze ook hun eigen weg weer ,weer werken en ,ze gaan weer met vrienden uit ,dat moet ook ,mara de avonden duren zo lnag nu voor mij en dan de zaterdag is voor mij een erg vervelende dag dat is de daG dat hij gestorven is ,het was zo raar om ineens te ontdekken dat e riemand op het toilet zat en we in eerste instantie niet wisten wie er op zat tot we in de gaten kregen dat het Willie mijn man en hun vader was en we hebben alles gedaan wat we konden tot het ambulace personeel er was ,kan jullie wel vertellen het waren maar 6 min maar leken wel uren ,maar helaas ook hun hebben hun best gedaan maar helaas de hulp kwam te laat
ik en mijn kinderen missen hem zo, maar tis ook nog erg kort dat weet ik ook wel ,maar hoop hier wat steun te krijgen op momenten dat ik het erg moeilijk heb
liefs Ans