Een bizarre situatie....

• Herrie-Jetje

Hallo lieve mensen!

Op de ochtend van 23 februari heb ik mijn partner en tevens de vader van onze 2 kinderen dood in bed aangetroffen, hij was pas 44 jaar…

Nu ken ik wel meer mensen die jong hun partner zijn verloren maar ik denk dat niemand in zo'n bizarre situatie zit als ik.

Ik zal in het kort proberen uit te leggen in hoe zo'n situatie ik momenteel zit.

Onze dochter (15) is het slachtoffer van sexueel misbruik (incest), mijn zusje heeft ervoor gekozen om met mijn "zwa(kk)ger verder te gaan, dus u zult begrijpen dat ik géén kontakt meer heb met haar.

Onze dochter was 14 toen ze het uiteindelijk durfde te vertellen, al die tijd heeft hij haar bedreigd en gemanipuleerd. (Ze was 9 toen het misbruik begon)

Mijn vriend was een echte binnenvetter, en kon het onrecht wat onze dochter was overkomen maar moeilijk verwerken.

Op 27 februari hebben wij mijn maatje en vader laten cremeren, op 3 maart was de rechtzaak.

Nu is mijn vraag zijn hier nabestaanden die in net zo'n situatie zitten?

Met warme groet…

• anke

Hoi Jet.

Wat zit jij in een ontzettende heftige fase van je leven.

Gecondoleerd met het verlies van je partner.

Wat ongelooflijk dapper / moedig van je dochter om naar buiten te komen met haar grote opgeborgen geheim.

Geloof me daar is moed voor nodig.

Ik kan je verder alleen maar veel sterkte wensen , hoop dat je de juiste mensen om je heen krijgt / hebt die je kunnen ondersteunen en ik wens je dochter ook heel veel sterkte.

groet Anke

• Marry

Hai Jet,

Mijn medeleven met het verlies van je partner. Dit is inderdaad een hele bizarre situatie waarin je zit.

Heel veel sterkte gewenst

Groetjes

Marry

• Herrie-Jetje

Dank jullie wel voor jullie medeleven…