dood door geweld

• Amin

Een familielid kwam om door geweld (In Nederland). Dit kan mijn familie moeilijk verwerken. Wie heeft iemand verloren door geweld en wil mij daarover vertellen, hoe geef je zoiets een plek? Amin

• anke

Hoi Amin.

Het staat me bij dat hier eerder iemand geschreven heeft over dood door geweld van een naaste dierbare alleen ik kan het niet meer terugvinden.

Op de startpagina kun je vaak ook gerichte sites vinden over dergelijke onderwerpen. Wie weet kan de beheerder je een advies geven en kom je zodoende meer bij lotgenoten terecht.

Sterkte.

• Amin

Bedankt. Ik heb tot nu toe nog niets kunnen vinden… Amin

• Ingrid

Beste Amin

Ga een kijken op www.aandachtdoetspreken.nl

Misschien is dat iets voor je.

Groetjes en sterkte

Ingrid

• Amin

Bedankt maar dat is niks voor mij, al helemaal niet omdat we als familie alle publiciteit schuwen. Ik zoek lotgenoten zonder dat ik mijn familielid verder wil noemen. Groet, Amin

• Marry

Hallo Amin,

Ik heb even teruggezocht hier op deze site en er is een zelfde soort oproep als de jouwe geweest in 2007. Diegene werd toen verwezen naar de site.

Ik zag net dat die op dit moment niet actief is, maar er staan wel wat mailadressen op.

http://www.vovk.nl/forum

Sterkte met alles.

Groet

Marry

• Akinyi

Amin, ik heb hier eerder gepost en later gevraagd mijn oproep te verwijderen. Ik ben een lotgenoot, mijn grote liefde is om het leven gebracht, nu 3 maanden geleden. Ik ben een vrouw van 33…