17 jaar alweer

• Bep

Ha Ad*

Vandaag ben je alweer 17 jaar hier weg,17 jaar lijkt lang maar is als de dag van gisteren. Maar in die tijd is er zoveel gebeurt,

Dingen je mee had moeten maken maar helaas heb je daar geen tijd voor gekregen,

Onze kinderen zijn afgestudeerd en hebben een goede baan, ze zijn getrouwd en zijn gelukkig, op eentje na onze Hans* die bij jou is,alweer 5 jaar.

Die was ook getrouwd en had ook een kind maar dat kleine moppie mocht hier niet blijven, moest met 18 maanden al naar jou toe.

Jij weet of hij gelukkig is.

Jij weet of hij zijn kind heeft gevonden en of ze samen zijn.

We hebben 7 kleinkinderen gekregen. Het zijn mooie kleinkinderen waar ik heel veel van hou, Ik had ze graag allemaal hier gehad maar er zijn er 2 bij jou. Zijn die ook zo lief? En het laatste kleinkindje, die was niet levensvatbaar, kwam veel te vroeg afgelopen oktober, is die dan ook bij jou? Is dat kleintje bij zijn broertje Jelle*?

Eigenlijk hadden we 8 kleinkinderen.

Vaak denk ik aan “hoe het had kunnen zijn”, hoeveel plannen we hadden als de kinderen het huis uit waren. We moeten helemaal geen plannen maken voor later maar leven, dag voor dag. Plannen voor later, nu lach ik er om want er is helemaal niets van terecht gekomen. Ik ga geen reisjes maken, ik ben thuis en wil niet eens weg. Ik plan niet verder als voor de volgende dag.

Lieve Ad* je had nu bijna je aow gehad, in mei zou je 65 worden maar je bent maar 47 geworden, veel te jong net als onze zoon en kleinkinderen. Pas goed op ze jochie. Geef ze allemaal een dikke kus van mij ik mis jullie, allemaal verschrikkelijk.

XXXXXXXXX Beppie

• Susan

Sterkte vandaag Bep