liza

• yvonne 1

lieve liza ,

ik las je bericht, kom niet meer op het pb maar lees het soms nog wel,

het gaat nooit echt over he meissie…..maar we gaan door met onze mooie herinneringen daarom weten we ook wat missen is voor een ieder van ons die hier op het pb schrijft.

ik denk dat het met jouw Piet nu inmiddels ook weer 5 jaar geleden is toch?

voor mijn zus SIMONE is het in maart ook 5 jaar geleden..

de tijd vliegt .

gaat het goed met je kl.dochters?

voor allen die hier schrijven en ook al kennen jullie mij niet heel veel sterkte koester de goede mooie momenten en leef het leven. iemand moeten missen is liefde die soms door je ziel snijd.

sterke en liefs yvonne 1

• liza

Hallo Yvonne, toch fijn nog wat van je te lezen. Het is vandaag, tenminste, aankomende nacht, inderdaad 5 jaar geleden, maar het voelt nog steeds als gisteren. Ik mis hem zo. Het was heel goed en het hielp veel het hier van je proberen af te schrijven, dat gevoel delen we samen met alle andere mensen hier. Met mijn inmiddels tienermeisjes gaat het goed. Ze houden me overeind.

Dag lieve Yvonne, sterkte en liefs

Liza

Voor alle andere mensen hier, ik weet dat het pijn doet, zo verschrikkelijk veel, maar het wordt zachter, draagbaar. Het moeten missen wordt een onderdeel van je bestaan , maar in ons hart blijven ze altijd bij ons. Heel veel sterkte van

Liza

• yvonne 1

dal lieve liza,

fijn dat je reageerde…..het is volgende week voor mij ook 5 jaar net als bij jou.

nog iedere dag denken we aan hen en inmiddels weten we dat door de tijd heen het missen niet overgaat , de scherpe kantjes van intens pijn zijn er bij mij af

maar ik dank nog iedere dag aan mijn zus MOONTJE net als jij aan jou PIET denkt.

We moeten en gaan door met alles en het heeft ook mooie momenten weer.

2 tienermeiden dat is ook fijn om mee te maken hopelijk heb je een goed kontaktmet hen.

liza , probeer toch van de kleine dingen te genieten, piet zal altijd bij je zijn, koester die tijd,

heel veel liefs Yvonne 1

• liza

Ja hoor Yvonne, het contact tussen mij en mijn schatten, en hun ouders is heel goed. Natuurlijk gaan we door, ik wou zeggen, ik zal wel moeten, maar dat is niet helemaar waar. Ik geniet van mijn kleindochters, het heeft lang geduurd voordat ik dat goedvond van mijzelf, sla elk moment op, dankbaar dat IK het nog mee mag maken, in de hoop dat Piet het ook ziet. En later zullen hij en ik er samen nog om kunnen lachen of huilen, daar ben ik heilig van overtuigd. Ieder mens klampt zich vast aan iets, en dat is mijn helpgedachte. Ik zal hem weerzien. Zie je Yvonne, we redden het wel. Ik wens je nogmaals veel hoop en sterkte over vijf dagen, maar laat je verdriet er wel uit hoor. Ik vind elke traan nog steeds een bevrijding,

Dag lieve meis

xxxx

Liza

• Femke

Yvonne en Liza!

Wat goed om iets van jullie te lezen. Ik heb me vaak afgevraad hoe het met jullie gaat. We hebben zoveel met elkaar, en de anderen van ‘toen’ gedeeld, dat ik die warme herinneringen niet zomaar vergeet.

Het gemis zal altijd blijven, maar ondanks dat, hoop ik toch dat het goed met jullie gaat.

Liefs, Femke