Morgen, zaterdag 7 februari de verjaardag van mijn lieve Mams, ze zou dan 59 jaar zijn geworden. Weer zo n dag met rot gevoelens, verdriet en boosheid.
Lieve Mam voor altijd in mijn hart.
Liefs Sandra
Vier de verjaardag van je overleden dierbare , vier je eigen verjaardag, vier de kerst dag, de vader en moederdag………. zoals jouw je hart je ingeeft om het te doen.
Niemand kan dat voor jou en mij invullen. Ik doe dat zoals ik het wil, jij doet dat zoals jij het wilt.
De eerste keer dat het Pasen was na het overlijden van mijn lieve Mam, ben ik op de eerste Paasmorgen naar haar toe gegaan , met een giga Paasgevoel. Dat de dood niet het laatste woord heeft, maar dat die is overwonnen , en dat we dat vieren met de Pasen.
Dat was mijn mooiste Pasen sinds jaren, dat ik daar op vertrouwde en dat ik daar troost en kracht uit putte.
Dit is zomaar een voorbeeld………, wellicht dat jij daar als christen iets aan heb !!!
Verder : luister naar je hart en volg je gevoel hierin. Wat anderen er ook van zouden zeggen evt.
Luister gewoon naar een ieder die in een zelfde pakketje zit als jij. Neem ter harte waar je je goed bij voelt, laat de rest liggen……..
Christen / humanist / atheïst…… whatever…….. We kunnen elkaar vaak op hele wonderlijke manieren helpen, en een steuntje in de rug geven.
Lieve bemoedigende groet van mij;
Sleepy
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?