wat een rotweek was dit. mijn oudste dochter was goed ziek en moest thuisblijven van school. maar ja, ik moest werken. dus vriendin gebeld, kind daar op de bank en mama aan t werk……….. jeetje wat voelt dat fout zeg.
en wat heb ik deze week mijn moeder verschrikkelijk gemist. als ze nog geleefd had, was ze komen logeren en was er totaal niets aan de hand geweest…..
kind mag nog steeds niet naar school, dus logeert nu twee dagen bij opa.
voel me een intens slechte moeder op dit moment en had zó verschrikkelijk graag met mijn moeder hierover willen praten. hoe ziet zij mij als moeder? doe ik t wel goed? moet ik toch minder gaan werken, met de consequentie dat we financieel weer achteruit gaan?
een collega van mij zei dat ik m'n eigen boontjes eens moest leren doppen, ben toch volwassen en dan moet je je toch kunnen redden zonder moeder???
dat komt hard aan. tuurlijk red ik me wel zonder moeder, met mijn twee dochters, zonder partner (helaas), maar dat neemt niet weg dat ik haar heel erg mis.
als ik t eens eventjes niet meer wist, was zij altijd degene die alles weer helder op een rijtje zette, zodat alles weer heel logisch leek, zij sloeg een arm om me heen…. nu is er geen arm meer.. en dat voelt heel erg eenzaam.
sorry allemaal, moest t even weer kwijt. morgen is alles weer anders.. ga ik weer met een masker van ‘sterke vrouw’ op aan t werk en niemand weet hoe eenzaam ik me voel….