Hallo, Da-Is (hoe moet ik jouw naam interpreteren?),
ik heb eens wat verder teruggekeken op dit ‘prikbord’ en ik zie dat je geregeld een reactie hebt geplaatst. Ik zie ook veel herkenningspunten met mijn ‘verhaal’. Maar wat is jouw verhaal precies?
Oh, ik heb zojuist je berichtje van 30 mei 2008 gelezen (cést le ton qui fait la musique). Daarin verwoord je inderdaad heel goed wat jou is overkomen. Ook jij moet het gevoel hebben (gehad?) dat de wereld verging en dat - behalve jij - niemand dat in de gaten had! Hoe kán iedereen zomaar doorgaan met het dagelijkse leven, terwijl er een dergelijke ramp zich had voltrokken! Het (latere) schuldgevoel om ‘zo snel’ te besluiten dat de stekker eruit moet worden gehaald … Hoe verschrikkelijk hard komt dat later niet weer bij je terug? Ga je de vragen stellen, die je wellicht op het moment van de ‘grote keuze’ je had moeten afvragen? Ik heb het vermoeden dat ook jij met al deze gevoelens te maken heb gehad (?). (Dit zijn gevoelens waar ík nog steeds mee worstel, maar dat moge duidelijk zijn.)
Ik zou graag verder met je willen ‘praten’, maar het is intussen voor mij nogal bedtijd, maar ik kom er graag (indien gewenst) nog weer eens bij je op terug.
Voor dit moment: welterusten en ik wens jou (en anderen en mezelf!) een fijne droom toe over die lieverds die wellicht nu van boven onze correspondentie volgen!
Hartelijke groet van Bianca