Lieve mensen ,
Ik wil jullie eerst een prettig , een gezond en liefdevol 2009 toewensen.
Ik heb voor de kerst de eerste EMDR sessie gehad, het was heel zwaar, ik kon vooraf kiezen welke trauma ik wilde gaan behandelen, ik heb gelijk voor de zwaarste gekozen, namelijk de laatste dag op de IC tot het overleiden van haar,vanaf het telefoontje dat ik smorgens kreeg dat het niet goed ging met Annelies tot aan het overleiden, alles heb ik herbeleefd, heel akelig die beelden, de sessie duurde bijna 2 uur, het was een hele ervaring hoor, na de sessie heb ik eerst koffie gedronken en ben even tot mezelf gekomen en ben naar huis gegaan, het klinkt mischien heel raar maar ik heb geen nachtmerries gehad over dit trauma, wel kwamen er heel veel andere dingen naar boven waar ik mee zit, dit was al voorspeld hoor, de dag erop ben ik langs de huisarts geweest die rade mij toch aan om 3 dagen na een sessie ontspanningsmedicatie te gebruiken om tot enige rust te komen, er komen nog minimaal 5 sessies,thuis ben ik alles aan het veranderen, huiskamer is bijna klaar, ben nu met de trap bezig het word een spierwitte verlichte trap met led verlichting aan de zijkanten,nieuw jaar nieuw start he , op dit moment heb ik nog geen relatie, eerst aan me eigen gaan denken dat heb al enige jaren niet meer gedaan, het bekende masker he, nu is de vulkaan opengebarsten en nu moet er even door, best wel pittig hoor maar ik zie het positief in hoor ik ga ervoor.
Nu het laatste gedicht wat ik gemaakt heb voor mijn Annelies:
De nachten zijn nu , zo lang zonder jou,
en de dagen zijn zokort met jou.
De dagen die ik met jou heb doorgebracht,
zijn vol van vreugde en plezier,
Ow Annelies was je nu nog maar hier.
Je lieve gezicht doet me altijd denken aan een mooi gedicht.
Ik zeg je dit aan jou omdat ik weet ik hou van jou.
Liefste doei doei
( Ik mis je zo jo )
Kusjes Piet