mijn lieve zoon

• ineke

het is alweer 3 jaar geleden dat we voor het laatst zijn verjaardag met zijn allen vierden.2 jaar geleden zat hij in australië en feliciteerden wij hem telefonisch. een jaar later was hij er niet meer. zo maar in augustus 2007 is hij in zijn slaap overleden tijdens een epileptische aanval. morgen zou hij 27 jaar zijn geworden. en het is zo verschrikkelijk zwaar. het gemis, deze vreselijke dagen…hoe moet je ze doorkomen.? ik drink veel te veel en weet soms niet meer hoe ik verder moet. het doet zo'n pijn. mensen om mij heen zeggen stomme dingen of sturen gewoon kaartjes met prettige kerstdagen er op. ik kan het allemaal niet begrijpen. willen jullie morgen een extra kaarsje voor mijn schat opsteken?

• kaatje

Woorden schieten hier tekort, het enige dat ik kan zeggen is heel erg veel sterkte en ik hoop dat je de kracht zult vinden je door deze dagen te slepen en ……lieve ineke, probeer dit niet met drank op te lossen……

en dat kaarsje zal ik zeker voor je zoon opsteken.

liefs, Kaatje

• Bep

Lieve Ineke,

Hier brandt een kaarsje voor je jongen bij de kaarsjes voor mijn man, zoon en kleinkinderen. Het is en blijft moeilijk. Het is voor jou ook nog niet zolang geleden ook al lijkt het voor de buitenwereld al bijna anderhalf jaar.Ik kan wel zeggen, ook al kom je er nooit overheen, je komt er wel doorheen.

Ze zitten altijd in ons hart en het verdriet blijft maar… je komt er wel doorheen,echt.

Heel veel sterkte en kracht, vooral vandaag.

Liefs Bep