Lieverd weer zo'n herkenbare tekst van je en ook zo'n herkenbaar gevoel.
Hier staat echter wel de boom, voor mijn kinderen.
Wij gaan zo anders met het verlies van onze mams om dan dat zij (kinderen) met het verlies van hun oma. Kinderen relativeren meer en gaan veel sneller verder. Dit neemt jouw verdriet niet weg en die boom maakt sommige momenten zelfs veel heftiger maar toch doe het!
Ik word op dit moment echt kotsziek van al die kerstnummers maar gek genoeg heb ik er vanmiddag eentje mee zitten zingen (met een eigen heel foute bah-tekst). Uiteindelijk heb ik zitten lachen. Het blijft op en neer gaan ons verdriet. Nu is het in jouw geval zwaarder doordat je er alleen voor staat met je meisjes maar geloof mij ik heb een partner maar hij kan niet voelen wat ik voel want zijn band was heel anders met mijn mamsje.
Mijn tranen zitten heel hoog de laatste tijd en voor mij mogen deze dagen allemaal heel snel voorbij gaan.
Besef dat er meer zijn zoals jij en we er doorheen moeten, dit gaat ons ook lukken met af en toe heel veel tranen.
Sterkte lieverd en probeer te beseffen dat het voor je kinderen wel belangrijk is om Kerst te vieren, zij staan nog aan het begin van zoveel.