paragnosten contact met overledenen

• lonely guy

na een mooie tijd

huwelijk relatie van 9 jaar en 11 maanden is op 1 okt jl mijn lieve Thaise echtgenote overleden

Heb haar terug gebracht naar Thailand

bhuddist cremation procedure compleet met monnikken en nonnen

ben onlangs weer terug in Nederland

crematie was erg emotioneel ,heb haar zelf de oven in geduwd ,botten en as gesorteerd verzameld

het schijnt dat er paragnosten zijn die contact kunnen hebben met dierbare overledenen

heeft iemand ervaring daarmee ?

ik mis haar zo

• Eefje

Dit is nog wel heel kort geleden en vers. Het is te begrijpen dat het erg emotioneel voor je is geweest en dat je haar verschrikkelijk mist. Ikzelfd zou nog een tijdje wachten met paragnosten. Je moet een overledene tijd geven om “over” te gaan.

Heel veel sterkte.

• Sander

Wat verwacht je eigenlijk van een paragnost?

• lonely guy

mijn vraag ging voornamelijk over Nederlandse paragnosten

in de periode dat ik in Thailand was ben ik bijna elke dag in een klooster geweest

ps we zijn beide boedistisch

ik Nederlander ( door adoptie ) van Thaise afkomst heb haar hier naar toe gehaald en weer terug gebracht

was op zoek naar mijn natuurlijke familie a la tv programma spoorloos toen leerde ik haar kennen.en ben gestopt

Ze is al overgestoken en er was zelfs contact met een Thaise paragnost .tijdens de binnenlandse vlucht zag ik continue de schaduw van het vliegtuig onder ons omringd door een regenboog halo

bedankt voor jullie reacties vroeg me af hoe Nederlandse paragnosten te werk gingenSander schreef:

>

> Wat verwacht je eigenlijk van een paragnost?

• Yvonne

Ik heb goede ervaringen met iemand die via automatisch schrift contact maakt met overledenen of met gidsen. Je kunt je vragen stellen en krijgt dan een brief van degene met wie je contact wilt. Meer informatie:

http://www.indigo-coaching.nl/site/index.php?actie=form&formid=8

Veel succes!

• lonely guy

heb vandaag 21-12-2008 een paranormale beurs

bezocht en met 3 drie paragnosten gesproken

twee maal automatisch schrift

bedankt voor de tip

paraview.nl regelmatig beursen overal in NEDERLAND

• anke

He Lonely guy.

Heb je mooie boodschappen naar je toe gekregen?

Ik zelf heb eens op een beurs , een consult aangevraagd bij iemand die automatisch schrift hanteerde.

Ik zelf vond het een nogal algemene boodschap .

zijn jou ervaringen anders?

Ik heb wel eens een mooie huiskameravond meegemaakt ,

daar kwam een hele mooie boodschap naar me toe van mijn mams, maar weet je Lonely ik denk dat we zelf veel signalen kunnen ontvangen , al zijn het maar hele kleine.

Het zijn de mooiste!!!!!!!!

anke

• lonely guy

beste Anke

ja hoor allemaal leuke berichten ter bevestiging wat ik allemaal al wist van de Thaise paragnost

Stichting Migoz ,

khun phra Bodhi en Chantal medium zal ik nog wel vaker contacteren

automatisch schrift precies zo als zij Nederlands sprak