iemand wil mij kwetsen

• Ingrid

Lieve mensen op dit prikbord

Er is iemand,die mij vrezelijk wil kwetsen,

Mijn lieffie is op 13.september j.l.overleden.Een tijdje terug heb ik een condoleanceregister voor mijn Jan geopend.

Tot mijn grote verbasing las ik er vandaag de volgende tekst:

Ik mocht geen afscheid van je nemen want voor de buitenwereld besta ik niet maar je bent diep in mijn hart schatje.Tot gauw Franny

Heeft een van jullie zoiets wel eens meegemaakt,want ik meen,dat ik zoiets wel eens eerder ergens gelezen heb.Het moet toch wel een zieke persoon zijn die zoiets doet.Ik hoop op een reactie.Bedankt alvast

Ben heel erg verdrietig. Lieve groetjes Ingrid

• anke

Lieve Ingrid .

Heb je er zelf gedachten over?

dikke troostknuf!

groet anke

• Ingrid

Lieve Anke

Dat is het nu juist.Ik heb geen flauw idee.Maar,zoals ik al zei,Ik denk,dat ik zoiets wel eens eerder in een andere condoleance heb gelezen.

Volgens mij is iemand willens en wetens erop uit,om mensen nog meer verdriet aan te willen doen dan ze al hebben.

Mijn Jan had geen ander,mocht je dat bedoelen.

Groetjes Ingrid

• loeskoene

Lieve Ingrid,

Dit was een enorme schrik voor je.

Kun je via het condoleanceregister niet achterhalen wie deze Franny is?

een email of zoiets?

want dit is een misselijke grap.

Ik zou willen weten wie hier achter zit.

hoe kom ik op je condoleanceregister van je?

Misschien kan ik het uitzoeken voor je,als je dit wil?

Liefs van Loes

• Da-Is

Schrijf een berichtje aan de webmaster van dit register en meldt hoe dit jou kwetst. Als dit inderdaad iemand is met een terugkerend IP-adres dan is dit te traceren en moet zo'n persoon direct de mond gesnoerd worden, hoe zielig kan iemand zijn, te triest voor woorden.

Sterkte Ingrid en besef dat er helaas van die simpele zielen kunnen rondlopen.

• Ingrid

Lieve allemaal

Ik heb er vandaag de kracht en moed niet meer toe.Ik ga morgen in de aanval.

Als ik er niet uitkom,grijp ik graag op jullie aanbod terug.

Nu,op dit moment,ben ik er te kapot van.

Het is trouwens gewoon het condoleance.nl register.Ik heb alleen in mijn eerste emotie het bericht van die “Franny”verwijderd.

Hoe veel verdriet kan iemand hebben,en hoeveel genoegen kan iemand eruit scheppen,om dit verdriet nog te vergroten???

Veel liefs Ingrid

In verband met jouw privacy is voor de zekerheid de volledige naam van het register in dit bericht verwijderd. Je weet maar nooit ….

Sander

Beheerder prikbord rouwverwerking

• Bep

Lieve Ingrid,

Zulke dingen kom je wel eens een enkele keer meer tegen op het condoleance register. Ik heb het vlak na het overlijden van mijn zoon gehad, er stond toen bij hem geschreven, "ik ben blij dat je dood bent l*l, je hebt je verdiende loon gehad,

je hebt me teveel aangedaan"

Ik heb toen de webmaster gemaild en die heeft alles in orde gemaakt, ook de persoon in kwestie geblokt.

Het is te triest voor woorden dat er zulke mensen bestaan, dat ze zoiets kunnen schrijven. Ik wens je heel veel sterkte en kracht en ik weet het, het is makkelijk gezegd van mij, maar sta er niet te lang bij stil, je moet maar zo denken, die spoort niet.

Liefs Bep

• anke

Tegenwoordig kijk ik van weinig nog op, ik zou bijna willen zeggen alles bestaat.

Helaas beseffen mensen niet , wat voor leed ze een ander berokkenen.

Een lichtje voor jou Ingrid.

x Anke

• Ingrid

Het is opgelost via de webmaster.Mijn dank is groot,want mijn pijn was heel groot.

Bedankt,lieve allemaal.Groetjes Ingrid

• Amin

Ten eerste gebeurde er iets soortgelijks op een forum na het overlijden van een familielid van mij. Het is kwetsend maar later kwamen we er gelukkig achter dat het ook echt onzin was.

De webmaster wilde het bericht er best afhalen, gelukkig.

Is het jou gelukt het er af te halen?

En geloof zo'n bericht maar niet! Er komen rare gedrochten onder de stenen vandaag kruipen als er iets naars gebeurt, alsof ze ongeluk ruiken en er een schepje bovenop willen doen.