Ik heb mijn moeder verloren!
Vorig jaar 12 september overleed mijn vader na twee dagen ziek te zijn geweest, en nu op 30 augustus mijn moeder na een zware hersenbloeding met epileptise aanvallen. Voor haar het beste, ze was eenzijdig verlamd en kon niet meer slikken, dat gun je niemand Maar voor ons zo zwaar ik heb mijn vader nog niet eens verwerkt en nu dit. Ik weet het wel ze waren 85 en 82 een mooie leeftijd zegt men dan maar niet voor mij, nog lang niet.En dan voel ik me zo egoistisch als ik dat zeg,ik had zulke fijne ouders daar moet ik heel dankbaar voor zijn. Ben ik ook maar nu nog niet, nu ben ik alleen maar heel boos. Ik heb tegen de muur geschopt en geschreeuwd. Zoveel woede dat moet ik eerst kwijt.
Mijn moeder heeft nooit begrepen dat hij wegging zonder haar, dat hij haar niet meenam ze waren meer dan 60 jaar samen en hij heeft op haar gewacht al die dagen. En nu zijn ze weer samen.
Wij hebben ook besloten om ze samen uit te strooien, wij hadden pa “bewaard” om dit te doen ,maar dat het al zo snel was. Ze gaan op 13 november, hun trouwdag dan zijn ze op hun 62e trouwdag weer smamen. Maar wat is dit moeilijk.
Ria