Sorry voor m´n late reactie, ik was de afgelopen dagen niet in de gelegenheid om terug te reageren.
Bedankt voor jullie lieve reactie´s
Pfffff het valt allemaal niet mee zeg..
Da-is heel veel sterkte dat lijkt me verschrikkelijk om je vader zo te zien.
En inderdaad kom je dan zelf ook niet aan je eigen verdriet toe.. Ik hoop dat het zonnetje voor jullie in de toekomst ook weer mag gaan schijnen.
En Sonja het verdriet begint inderdaad steeds erger te worden..
Heb het afgelopen weekend me nog nooit zo rot gevoeld, het is net alsof de verdoving aan het uitwerken is.
Het dringt nu pas echt tot me door dat ze echt niet meer thuis komt. Dat het leven nooit meer hetzelfde zal zijn.
Ik ben een alleenstaande moeder (26) met een dochtertje van 3. M´n moeder heeft me vanaf de zwangerschap tot aan de laatste dag van haar leven enorm gesteund. Ik was elke dag bij haar, gezellig koffie drinken.. we deden de opvoeding eigenlijk samen.. Ze zei ook altijd omdat m´n dochtertje maar 1 opa en oma had, dat zij ervoor zou zorgen dat het meisje gelukkig op zou groeien. En verdorie ze heeft er nog maar 3 jaartjes van mogen genieten. En zo plotseling allemaal.. Ze was verder zo gezond als een vis, had alleen last van hoge bloeddruk maar daar kreeg ze medicatie voor. En ik ken er zoveel met hetzelfde probleem. Verder was er niks aan de hand en dan zomaar ineens dit..
Ik ben nu ook erg bang geworden dat omdat ik nu weet dat het zo betrekkelijk allemaal is dat mijn vader ook ineens zomaar weg kan vallen aangezien ik altijd wel erg over zijn gezondheid heb ingezeten.En niet over m´n moeder die was altijd zo gezond. Stom hé nu is het net mijn moeder die overleden is en heb ik m´n vader nog. Ik hoop dat ik m´n vader nog heel lang bij me mag houden. Ik heb nog 1 broertje (23) en dan houd het bij ons ook wel op. Ik heb nu heel erg het gevoel dat we enorm kwetsbaar zijn. Ben ontzettend bang om 1 van hen nu ook nog te verliezen. Ook voor m´n dochtertje.. Al m´n vriendinnen met kinderen heb nog een schoonfamilie of broers en zussen met aanhang en kinderen.. dat mis ik nu zo…
Nou lieve mensen.. Allemaal enorm veel sterkte!!.. het steunt me op de 1 of andere manier om te weten dat ik niet alleen door deze ellende heen moet..