moeder plotseling verloren.

• Da-Is

Zit nu net mijn eigen stukje terug te lezen en interpreteer mijn eigen geschreven woord “helaas” in ene heel anders. Bedoel dus echt niet dat hij ziek moet zijn maar meer dat het dus nu ook met hem slecht gaat en dat iets is waar wij al bang voor waren en nu in ene heel dichtbij komt, de angst die andere lieverd nu ook te gaan verliezen. Als duo konden paps en mams zich prima redden maar nu zo zonder mijn mams is het leven voor mijn vader als een zelfstandig functionerend persoon te zwaar en niet te doen (los van het verdriet om zijn lief).

• MoniqueVL

Da-Is, wat ontzettend moeilijk voor jullie. Ik wens jullie veel sterkte, weet haast niet wat ik moet zeggen.

Wat een zware tijd voor jou en je familie. Sterkte.

Monique

• MoniqueVL

Hoi Sonja,

Ik zag je topic, je naam en wist gelijk dat jij het was.

Het is echt fijn, om hier van je af te schrijven. Het helpt mij ook.

Tot vanavond.

Liefs Monique

• MoniqueVL

Kaatje, ik geef je een virtuele knuffel. Wat is het toch moeilijk allemaal…

liefs Monique

• Sonja

Hoi Da-Is,

Ik begrijp dat je helaas niet zo bedoeld hebt. Maar ik vind het erg naar voor jullie dat jullie je nu zorgen maken om jullie vader. Je hebt nu dubbel verdriet.

Ik heb vandaag samen met mijn vader, zus (en haar dochter) de grafsteen uitgezocht. We waren het gelijk met elkaar eens welke het zou worden. Het is wel raar hoor dat je een steen uitzoekt, het liefste zou ik nu naar mijn moeder gaan om haar te vertellen hoe de steen er uitziet. Het is allemaal zo raar. We hebben een steen uitgezocht dat als mijn vader (hopen natuurlijk dat dat nog heel lang duurt) dezelfde krijgt maar dan in spiegelbeeld. Raar hoor, dat mijn vader wel weet hoe zijn steen er uitkomt te zien.

Liefs sonja, en nog maals heel veel sterkte.

• Sonja

Hoi Monique,

Het is inderdaad fijn om op deze site met mensen in contact te komen, je voelt dat mensen echt begrijpen wat je voelt.

Tot straks gezellig.

Liefs Sonja

• bi mv 5

hoi sonja

ik ben in februari ook plotseling mijn moeder verloren aan een hevige maagbloeding 53 jaar was ze geen afscheid kunnen nemen doed pijn.ik ben er ook nog lang niet boven op ik wil jou veel sterkte wensen met het grote verlies.da-is ik wil jou ook veel sterkte wensen.ik ben nog niet zo goed in de dingen te omschrijven maar vind deze site wel fijn om ook anderen te horen die ook zoiets meegemaakt hebben.groetjes bianca

• Da-Is

Jij ook veel sterkte.

Het maakt niet uit hoe je dingen beschrijft het gaat erom dat je je gevoel uit, hier hebben we allemaal wel iemand verloren en op een of andere manier steunen we elkaar.

• Siegrid

Hoi Sonja, en alle andere lotgenoten hier..

Wat verschrikkelijk allemaal, mijn moeder is vandaag 6 weken geleden overleden. Dus volgens mij zijn we tegelijk onze moeders verloren.

Mijn moeder overleed ook heel plotseling voor ons.. Ze was een weekje buikgrieperig, maar helaas bleek ineens dat een lekkende en uiteindelijk geknapte aorta hier de oorzaak van was.

En eenmaal in het ziekenhuis waren haar organen al zover afgestorven dat ze niks meer voor haar konden doen.

Zo was ze nog gezond, zo ineens een `onschuldig` griepje en plotseling sta je op haar begrafenis..

Het is allemaal nog steeds niet te bevatten. Ik wil iedereen hier heel veel sterkte toewensen!!

• sonja

Mijn moeder is gisteren inderdaad 6 weken geleden overleden.

Het gemis wordt alleen maar erger heb jij dat ook?

Het is fijn om op dit forum te zijn. Je hebt nu contact met mensen die hetzelfde hebben. Ze weten wat je voelt. Dat vind ik erg fijn. Jij ook heel veel sterkte. En je hebt op dit forum echt een luisterend oor.

Liefs Sonja