start rouwgroep

• marjo

In september 2008 gaat er in Eindhoven weer een rouwgroep van start voor jongeren en volwassenen (tot 50 jaar) die een ouder, broer of zus verloren hebben.

De kracht van een groep (maximaal 8 personen) is de herkenning, steun en het

wederzijdse begrip.

Ben je geinteresseerd, stuur dan een mailtje naar dit emailadres.

groetjes, marjo

• MoniqueVL

Ik woon niet in de regio van Eindhoven, maar in Amersfoort. Toch zou ik best ook naar zo'n rouwgroep willen eigenlijk. Het begint nu toch steeds wat moeilijker te worden, al zien buitenstaanders dat niet snel aan mij. Ik kan erg goed op de automatische piloot verder functioneren, maar ze zien niet aan mij, dat ik continue met mijn moeder bezig ben.

Zo'n groep lijkt me best fijn. Waar vind ik zoiets?

gr Monique

• Hélène

Lieve Monique,

Ik weet niet of jouw moeder ook in of rond Amersfoort woonde, maar als dat zo is kun je waarschijnlijk d.m.v. degenen die de uitvaart van je moeder regelden adressen en zo krijgen van groepen waarin rouwverwerking centraal staat. Probeer anders gewoon wat rond te vragen in je eigen gemeente via daar gevestigde rouwcentra. Die kunnen je vast wel op weg helpen.

Wat zijn we toch goed in die “automatische piloot” hè. Voor de buitenwerkeld doen we het allemaal erg goed, maar ondertussen worden we verscheurd door verdriet en “terug-verlangen-naar”. Het “nooit meer” is het allerergste. ik wens je heel veel sterkte,

Hélène

• MoniqueVL

Hélène, bedankt. Dat zijn goede tips, zo kan ik het wel uitzoeken inderdaad. Ik vind het echt steeds moeilijker worden en ga dus rond kijken voor zoiets.

Bedankt.

gr Monique

• evert van der veen

Inhoud verwijderd door beheerder

=======================

Reclame is niet toegestaan, ook niet voor zelfgeschreven boekjes.

In de lichtblauwe rechter kolom staat het overduidelijk.>>>>Op dit prikbord kan iedereen zijn of haar verhaal kwijt. Commerciele zaken en reclame voor diensten of producten is alleen na overleg met de beheerder toegestaan.

• Hans

Weet iemand of er ook zoiets is in Amsterdam?