Oproep televisieprogramma ‘Ik mis je’
Voor het EO-programma ‘Ik mis je’ komt de redactie graag in contact met mensen die een dierbaar persoon zijn verloren.
In dit tv-programma maken nabestaanden samen met presentatrice Marion Lutke een herinneringsfilm over iemand van wie ze houden die is overleden. Ze praten over zijn of haar karakter en het overlijden en er worden herinneringen opgehaald aan de hand van foto's en (home)videobeelden. Ook de verwerking en de betekenis van het geloof in deze moeilijke periode komen ter sprake.
Het doel van ‘Ik mis je’ is een mooie in memoriam maken. Ook willen we met dit programma andere mensen helpen die iemand missen. Kijkers schrijven ons regelmatig dat ze zich in de verhalen herkennen en hier steun uit halen. Ook inspireert het mensen om op een goede manier afscheid te nemen, waardoor ze het verlies beter kunnen verwerken.
Misschien lijkt het u ook fijn om te kijken of het mogelijk is een herinneringsfilm te maken over de persoon die u mist. Dan kunt u geheel vrijblijvend bellen of mailen en kunnen we hierover doorpraten. Voor meer informatie over het programma, kunt u kijken op www.eo.nl/ikmisje . Hier kunt u eerdere afleveringen terugzien.
Hanneke van der Kwast
Redacteur
ikmisje@skyhightv.nl
035-6263000