Hoi Cat,
Ik kan je heel goed begrijpen hoor wat je voeld, wij missen haar ook nog iedere dag, als ik thuis kom is ze er niet, geen leuk babbeltje ,haar warmte ,samen een bakkie doen en haar gevoel voor humor, zeker die beelden van haar laatste uren, zie ik ook heel veel voor me, en zeker die 9 maanden IC, waar ik 2 keer per dag naar toe ging , soms wel 3 keer tijdens bijvoorbeeld een noodoproep. Wat kon ik meer doen om haar te ondersteunen en mijn liefde te geven ,ik vind zelf dat we de crematie in de stijl van Annelies uitgevoerd hebben, met een lach en een traan. Onze liefde voor elkaar die we hadden is onvervangbaar zelfs met een nieuwe vriendin, vergeten doe ik ze nooit van mijn leven.
De muziek van Dolly of van Guus zetten mijn ogen ook regelmatig in tranen die geven soms zulke herrineringen. Zingen met de kinderen, tijdens het koken en haar crematieplechtigheid. Maar gelukkig gaat het leven door en proberen we toch weer de draad op te pakken, wat ook heel moeilijk is af en toe.
Wat Annelies zei in ons laatste gesprek: Blijf niet te lang treuren, ga door met je leven , zoek een lieve vriendin,denk aan de meiden en probeer gelukkig door het leven tegaan,het leven is zo betrekkelijk. Het is alleen het stoffelijke wat je niet kunt vashouden,zien en mist , maar vergeet niet dat we onze herrinneringen in onze harten blijven bestaan en we na dit leven weer samen zijn.
Met deze woorden in mijn achterhoofd leef ik verder ( probeer).
Groetjes en heel veel sterkte voor de gene die een dierbare moet missen.
Piet Langstraat