Francien

• liza

Via deze weg, neem mij niet kwalijk, zoek ik contact met Francien. Ik heb je hier leren kennen, mijn computer stuk en ik ben je e-mail kwijt. Schrijf je me? Voor alle lieve mensen hier, ik begrijp het verdriet, na meer als vier jaar voel ik nog steeds de pijn van het verlies van mijn man, ik wens jullie dan ook heel veel sterkte. Nogmaals, ik wilde geen inbreuk doen op deze site, maar ik zag even geen andere weg.

Met alle begrip

Liza

• yvonne1

hallo liza,

ben jij de liza uit dordrecht????????

gr.yvonne

• liza

Jawel, ik ben de Liza uit Dordrecht. Het is lang geleden dat ik hier was, maar je naam Yvonne klinkt me heel vertrouwd in de oren. Het is een warme naam, je was verbonden met me, dat voel ik. Het spijt me dat ik het niet meer weet, na het weggaan van mijn lief, ben ik al jaren de weg kwijt. Maar Yvonne, is zo vertrouwd, laat je nog wat van je horen? Ik den k dat we samen heel veel hebben gedeeld, zomaar, dat is wat je naam oproept bij me, het spijt me/////////// Maar he, opeens weet ik het weer, ik heb de naam van je zusje geschreven met stukjes takken in frankrijk, die dag dat ik op vakantie ging met mijn kinders. Ik heriner het me nu toch? Als ik fout zit, het spijt me, als ik denk dat jij degene bent die ik bedoel, hai meiskelief, gaat alles goed met je? Natuurlijk ben je mijn Yvonne, ik voel het gewoon,,,,,,,,

Kus

Liza

• ellis

jawel, er waren twee yvonnes toendertijd en daarom noemde je je yvonne 1. Er is nog iemand die hierbij hoort, wie weet ik niet meer, maar we waren close, dacht ik toendertijd, Jouw naam roept in ieder geval goede gevoelens op. Hier laat ik het maar bij, ik weet dat het je zusje was, ach lieve schat, ik hoop dat de pijn minder is, niet de herinneringen, net als ik. De tijd heelt niet alle wonden, het laat je berusten, het dwingt je je erbij neer te leggen , maar dat is me nooit gelukt. Ik mis mijn Piet nog elke dag, elk uur, elke minuut, net zoals al de mensen hier die niet opgewassen zijn tegen zoiets ingrijpends. Lieve Yvonne, het gaat je goed, dag meiske,

Dikke knuffel

Liza

• liza

Sorry, geen ELlis maar liza