Vrijdag 16-05-2008 leek een heel gewone dag te worden.De avond er voor samen lekker in bed liggen kletsen wat we in het weekend gingen doen.
S'morgens om vijf uur heeft ze nog een bakkie koffie voor me gezet voordat ik naar me werk ging.Bij het weggaan nog even een kus en tot vanavond.Ook er voor gezorgd dat onze zoon op tijd ze bed uitkwam en naar zijn werk ging,een wasje aangezet en toen om kwart over zeven je hondje uitlaten.Beneden bij de deur nog even met je buurvrouw praten en grapje maken.Je bent lachend het laantje ingelopen met je hondje een paar passen later viel je en stopte je warme hart.
Je was net 42 geworden.
Mijn zoon (17) is door de politie van ze werk gehaald en om vijf over negen belde hij mij dat ik thuis moest komen omdat er iets ergs was gebeurd.
In een roes hebben we samen alles geregeld.
Haar kleding uitgezocht een pakje sigarette in haar kist gelegd.
Samen de kist gesloten en samen onse laatste woorden voor haar gesproken.
We zijn nu vijf weken verder
Het gemis wordt met de dag groter en de stilte is enorm we hadden het prima samen en spraken dat ook vaak uit tegen elkaar.
Ik weet nog niet hoe ik verder moet de meest simpele dingen zijn opeens bergen geworden.
Volgende week mogen wij je as ophalen en kom je weer voor een stukje thuis waar we al een mooi plekje voor je hebben gemaakt.
Hopelijk kunnen wij het ooit ook een plekje geven.