Mijn vriend heeft vijf maanden geleden zijn vader verloren na een kort sterfbed. Ik heb alles geprobeerd om hem te helpen hierin maar hij is ontzettend veranderd.
hij is kil, irriteerd zich alleen maar aan mij, onaardig, verbitterd en ga zo maar door. Voor mij is dit nu een periode geworden van heel veel geduld hebben. Echter alles wat ik doe of probeer is verkeerd. Hij wil niet meer door me aangeraakt worden, hij wil geen dingen samen met me doen, alles is mijn schuld….ik loop nu echt op mijn tenen en begin de strijd met mezelf te verliezen. Ik voel me extreem schuldig dat ik niet de sterke vriendin kan zijn die ik moet zijn. Ik voel dat ik eraan onderdoor ga. Ik heb, hoe egoistisch kan je zijn, liefde van hem nodig en hij kan het me niet geven. We hebben nu letterlijk en figuurlijk 5 maanden een liefdeloze relatie en ik begin langzaam kleiner te worden.
Ik ben extreem emotioneel, huilerig, zwak en heb zoveel behoefte aan liefde. Liefde die ik nodig heb om op te laden, liefde die hij niet kan geven. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Herkent iemand dit, weet iemand waar ik lotgenoten kan vinden?