35 ste Verjaardag

• Sandra

Gisteren 4 januari alweer een jaar geleden dat wij maar vooral u het verschrikkelijke nieuws kregen te horen : “ Mevrouw we kunnen niets meer voor u doen en u heeft nog maar een paar weken te leven ”. En morgen 6 januari mijn eerste verjaardag zonder u, heb er echt geen zin in maarja ik weet zeker dat u ook wil dat ik dit deze verjaardag gewoon zal “vieren”.

Ja mam het wordt deze weken weer zwaar, alles komt zo intens weer terug omdat we naar het het eerste jaar toegaan, 10 dagen na mijn verjaardag pfffffffffff.

Lieve Mam voor altijd in mijn hart.

Liefs Sandra

• Hélène

Lieve Sandra,

Morgen ben je jarig en je gaat die verjaardag vieren. Vieren tussen aanhalingstekens, want voor jouw gevoel is er helemaal niets feestelijks aan zonder je lieve Mam.

Weet dat wie er ook via deze site op je bericht reageert, beseft waar je 't over hebt. Ieder van ons moet zien door te leven zonder die ene, zonder die geliefde persoon, in het allesomvattende besef van “nooit meer”.

Ik wens je toch een goede verjaardag toe, ook al is die zo heel anders dan voorheen. En natuurlijk mag je daar heel verdrietig om zijn. Zet morgen ergens in je huis een kaarsje/lichtje voor haar neer en laat dat branden, als een soort van “Mamma, je bent erbij, je bent in ons hart er helemaal bij”.

Ik wens je heel veel sterkte,

liefs, Hélène