verjaardag

• Hélène

Vandaag is de verjaardag van mijn man. Nog geen drie maanden geleden was hij er van het ene moment op het andere niet meer.

We zouden het dit jaar niet echt vieren, omdat er al zoveel feesten zijn in december, ook in de familie. We zouden lekker samen uit eten gaan of zoiets. Het kan allemaal niet meer en wat vind ik dat moeilijk…. Heel veel familie en bekenden bellen op en er is post, aandacht genoeg, daar zeur ik niet over. Maar wat zal ik blij zijn als deze dag voorbij is….

• Dick

Beste Hélène,

Het gevoel dat je beschrijft herken ik. Ook ik heb inmiddels de eerste verjaardag van mijn vrouw meegemaakt. Ondanks veel aandacht van anderen ontkom je er niet aan, dat het heel verdrietig is dat je die dag niet meer samen kunt beleven. Het missen van je partner doet dan extra zeer. Met name voor deze dag, maar ook voor de komende tijd, met de nodige “feest” dagen, wens ik je veel sterkte

• Bep

Hallo Helene, ik zie net je stukje pas, het is een moeilijke dag vandaag en ik hoop dat je hem met hulp van familie en vrienden goed bent doorgekomen.

Liefs Bep

• Hélène

Je zou zeggen, wat is nu een verhaaltje op een site voor rouwverwerking….

En toch, het doet zo hartstikke goed om een reactie te krijgen van mensen die je weliswaar niet kent, maar die wel heel goed weten waar je het over hebt…! Bedankt! Ik ben de dag doorgekomen, er waren heel veel mensen die aan mij en aan mijn man hebben gedacht, het lukt nu wel weer een beetje…