hallo, mijn naam is Jacolien en ik ben 18 jaar. ik ben op 31 maart 2007 mijn broer verloren.
ik weet het nog goed. 2 weken voor dat hij overleed had hij erge pijn aan zijn rug en tintelingen in zijn handen, toen zijn we ook naar de dokter geweest.
De dokter zei dat het hyper ventilatie was. ja je gaat niet denken dat een gezonde jongen van 22 wat aan het hart heeft.
hij ging naar fisiotherapie en de pijn werd ook echt minder.
In die tijd kreeg hij ook nieuw werk, het beviel hem echt goed.
de avond voordat hij overleed was hij erg moe zei hij, maar een goede vriend van hem vierde zijn verjaardag en daar wilde hij heel graag bij zijn, dus hij ging weg.
ik ging zelf naar vrienden, we zouden uitgaan.
rond 20:00 uur smste mijn vader nog, ik kreeg een sms met een mopje.
rond 22:00 werd ik gebeld door mijn vader, hij zei dat er iets verschikkelijks was gebeurd, en hij gaf de dokter aan de telefoon. Hij vertelde mij : je broer is lekker uitgeweest en heeft veel plezier gehad, en is lekker gaan slapen, maar helaas is hij in zijn slaap over leden. Ik weet niet meer precies wat er daarna gebeurde.
ik weet wel dat ik meteen naar huis wilde , want ik geloofde het niet, het kon niet.
eenmaal toen ik thuis kwam zaten alle vrienden van mijn broer op de bank en mijn moeder stond bij mijn vader, terwijl ze uit elkaar zijn, toen merkte ik dat er echt wat ergs was gebeurd.
mijn moeder vroeg: ga je mee naar boven? want William ligt nog op bed. Ik snapte niet waarom ik naar boven moest daarvoor, het drong niet tot me door.
pas toen ik hem zo stil en wit zag liggen wist ik het, ik ben mn broer kwijt!
het was ook vreselijk om te zien hoe hij werd weggehaald, ik dacht blijf van hem af!
mijn ouders waren erg bezig met zichzelf, dus ik moest de begravenis regelen.
het is nou meer dan een half jaar geleden en iedereen zegt je moet verder en je moet het een plekje geven.
maar ik weet niet hoe dat moet
ik schrijf nou wel gedichten en dat helpt op dat moment wel even maar later heb ik weer net zo veel verdriet.
ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik wilde dit verhaal even kwijt