Nu ik tweemaal op een bericht gereageerd heb, vind ik dat jullie er recht op hebben iets meer van mij te weten. Ik ben bijna 54, heb half september mijn allerliefste man verloren. Mijn man was vele jaren ouder dan ik. We scheelden zo'n 25 jaar, maar dat heeft onze relatie nooit op wat voor manier dan ook beïnvloed. Ik kende hem al lang, kende zijn eerste vrouw en na haar dood kwamen we opnieuw met elkaar in contact en we wisten meteen dat we voortaan met elkaar verder zouden gaan. We zijn vier en een half jaar ontzettend gelukkig met elkaar geweest. Deden letterlijk alles samen. Tot ineens, van het ene op het andere moment een hartstilstand ons van elkaar scheidde. We konden zelfs niet één woordje meer tegen elkaar zeggen. Sedertdien ben ik alleen en ik mis hem gruwelijk. Ik weet het, het is nog maar zo kort geleden, maar oh, wat vind ik alles moeilijk zonder hem. Hij was de liefste in mijn leven. Ik heb troost van zijn kinderen en zeker zijn kleinkinderen, maar ik ben natuurlijk toch niet de “echte” moeder/oma. Ik vind het leven nu moeilijk, glansloos en uitzichtloos. Zoekende op internet kwam ik op deze site en vind er veel herkenning en ook wel troost. Je ervaart dat je niet de enige bent met diep verdriet. Ik zal nog wel eens over deze site dwalen. Jullie weten dan een beetje welk verhaal er achter Hélène zit.