Hallo allemaal,
Op 10 februari 2007 ben ik mijn zus verloren. Na twee maanden van ziek zijn is zij overleden. Ze was 34 jaar oud en laat ons een lief mannetje van nu 2,5 jaar oud na. Ik ben na haar dood door gegaan. Ik vond dat dat zo moest. Het ging me ook goed af. Nu ben ik eigenlijk gebroken. Ben anderhalve maand geleden begonnen met werken op een kantoor. Een nieuwe baan. Gisteren kon ik echter niet meer. Al die cijfertjes en dossiers. Kan het nog zinlozer? Ook kon ik niet wennen aan mijn collega's. Allemaal zo druk en alleen over het werk praten. Ik wil alleen over mijn zus praten. De laatste anderhalve week iedere avond na het werk gehuild. Ik kan er gewoon mijn gevoel niet kwijt.
Nu de knoop maar doorgehakt en mijn baan opgezegd. Ondanks het verdriet wat ik bij mij draag paste ik daar gewoon niet. Ik voel me anders en heb andere ideeen voor de toekomst. Wel zonde van mijn studie, maar ik denk dat als ik even iets anders ga doen het vanzelf wel weer goed komt. Ik heb nu de behoefte warmte te geven en een beetje te ontvangen.
Herkent iemand dat gevoel van zinloosheid dat je hebt bij het doen van je werk? Het idee dat je kop overstroomt en dat je alleen maar heel hard wilt rennen, buiten in de frisse lucht. Weg rennen van alle pijn en verdriet die naar het schijnt alleen maar erger wordt.
Ik heb een vriendin die haar moeder heeft verloren maar nu 10 jaar later zegt ze soms wel drie weken niet aan haar moeder te denken. Ik kan me dat met geen mogelijkheid voorstellen. Ben daar wel een beetje jaloers op en wou dat ik zo was.
Nu ga ik maar even iets leuks doen. Na het weekend ook maar op zoek naar werk dat voor nu wel voldoet aan wat ik nu voel en wil.