terug bij af??!

• Bianca

Hallo allemaal,

voor mij al weer een hele poos geleden dat ik hier schreef ik weet nog dat het bijna mijn dagelijkse bezigheid was na dat mijn lieve mama 3 jaar geleden overleed.

iedereen om me heen was zo trots op me…bianc die is zo sterk en die gaat toch maar mooi weer verder na al het verdriet, maar niets is minder waar momenteel merk ik dat ik weer ver terug ben….bijna terug bijaf? Ik mis mama zo in alles zeker nu het moeilijk gaat moeilijk met mijn relatie mioeilijk met het genieten en opvoeden van mijn kids,,,,,mama had daarin mijn grote steun geweest, maar ook denk ikwel eens dat ik zo anders naar het leven ben gaan kijken sinds ze er niet meer is en juist daardoor mijn relatie slechter geworden is….kortom ik weet het gewoon niet meer het leven is me momenteel niet zo heel veel meer waard en dat is niet echt een fijn gevoel hooop dat het were beter mag worden…in ieder geval weer even van me afgeschreven…..

liefs Bianca

• anke

lieve Bianca

Wat fijn he dat je dan toch nog iets van je af kan schrijven.

Het lijkt wel of dat derde jaar nog veel lastiger voelt op bepaalde momenten.

Ik ben met de dood van mijn ouders zeker niet dagelijks bezig.

Mam passeert echter altijd wel even mijn gedachten.

Nooit meer, het is zo onomkeerbaar.

Het is dan extra lastig als het in de naaste omgeving voor jezelf ook niet mee wil werken.

Meis blijf van je afschrijven, praten het werkt.

Laat die emoties maar gewoon toe.

Ik heb af en toe nog bijhoorlijke excessen gooi het eruit en dan ben je dat weer kwijt

anke

• Bianca

Hoi Anke,

Ja het wordt er niet makkelijker op naa mate de tijd verstrijkt denk ik wel is.

voor de buitenwereld mag je eigelijk niet meer verdrietig zijn misschien maakt dat het wel zo moeilijk iedreeen die denk ach ja het is al weer zo lang geleden zelf merk ik wel dat het besef van nooit meer steeds duidelijker wordt en dat is wel moeilijk.. er gebeuren ook weer zo veel dingen waar ze niet bij is dat maakt het gemis des te duidelijker denk ik wel eens. schrijven helpt inderdaad wandaar dat ik weer op het pb beland ben .

liefs Bianca