kontakt via msn

• herma

Ik las het bericht van loes, dat er zo weinig gereageerd wordt hier.

Ik vind dit ook jammer, maar vraag me dan af of het misschien zinvoller is om met iemand of meerdere mensen kontakt te houden via msn. Ik zelf zou dat hel fijn vinden. Ik ben 60 jaar en 28 februari is mijn man gestorven aan een hersentumor. In slechts 3 maanden tijd gebeurde het allemaal en ik wordt er nog dagelijks met m'n neus opgedrukt. Kan het niet van me af zetten en ben nog steeds veel te emotioneel. Morgen zouden we 34 jaar getrouwd zijn, maar helaas ……. Graag zou ik met een paar mensen die hun partner ook nog vrij kort geleden verloren hebben een goed kontakt opbouwen via msn. Alleen als je dit zelf hebt meegemaakt kun je echt begrijpen wat die ander doormaakt en kun je elkaar ook proberen te steunen om die moeilijke tijden door te komen.

Laat 't me weten als je er ook behoefte aan hebt, ok?

Leve groeten

Herma.

• anke

Hallo Herma,

Las net je berichtje (nog gecondoleerd…)

Ben voor de eerste keer op deze site gaan kijken wat het precies inhoud en weet dus nog niet hoe het allemaal werkt. Vond het wel gelijk een goed idee om eens via MSN met elkaar direkt te kunnen praten, als je het dan op een bepaald moment erg moeilijk hebt kun je tenminste direkt wat aan elkaar hebben misschien.

Ik heb zelf sinds 3 maanden mijn man verloren aan die vreselijke ziekte en ben er ook dus nog volop mee bezig.

Ik ben 58 jaar.

Hoop wat van je te horen, en…..heel veel sterkte, we hebben het nodig.

Groetjes, Anke

• herma

Hallo Anke,

Ook hier zal ik nog even reageren.

Ben erg blij dat je met mij wilt msn-nen, want je kunt het af en toe zo nodg hebben om met iemand te praten die hetzelfde heeft meegemaakt als jij en die dus ook weet waar je allemaal doorheen gaat en die dezelfde pijn voelt als jij.

Ik heb je al toegevoegd en hoop je gauw te “spreken”.

Groetjes en heel veel sterkte,

Herma.