info gezocht rouwverwerking

• wendy kroon

Ik zoek contact met mensen die willen vertellen over hun manier van rouwen, ik ben een presentatie aan het ontwikkelen waarmee ik het taboe wat vaak heerst rondom de dood proberen te verkleinen. Ik ben leerlingverpleegkundige en helaas in mijn toekomstige vak kan ik er niet omheen en zal ik er ook mee te maken krijgen. Ik vind het belangrijk dat in ons vak bekend is wat rouw met mensen doet hoe het wordt beleeft en wat wij ermee kunnen in onze rol als professional.

• anke

hoi wendy

ik wil graag mijn medewerking verlenen.

maar wat voor jouw denk ik heel lastig kan zijn in je presentatie te verwerken , is dat rouw voor elk zo anders kan verlopen.Ik denk zelf dat je dan uitkomt op hele boekwerken.

er zijn ook zoveel verschillende manieren waarop mensen verlies te verwerken krijgen.

denk aan het verlies van kinderen ouders en partners.

groetjes anke

• aartje

ik wil je wel vertelen wat rouwverking doet mret mensen die echt alleen aschter blijven

zij zien geen toekomst meer omdat ze echt allewen zijn en mensen je zeurpieten vind want je hoeft je nergens zorgwen om te maken, of alleen opde wereld alles op lost.vrienden vinden jouw gauw een zeurpiet na een jaar moet he5t toch over zijn nee hoor dab ga je juist afvr4agewn wat je nog verder op deze wereld moet dus een levensdoel voor jezelf vinden ewn dat is heelmoeilijk in deze maatschapij

groetrjes aartje broens reaktie gaarne naae karel@breoens.chello.nlwendy kroon schreef:

>

> Ik zoek contact met mensen die willen vertellen over hun

> manier van rouwen, ik ben een presentatie aan het ontwikkelen

> waarmee ik het taboe wat vaak heerst rondom de dood proberen

> te verkleinen. Ik ben leerlingverpleegkundige en helaas in

> mijn toekomstige vak kan ik er niet omheen en zal ik er ook

> mee te maken krijgen. Ik vind het belangrijk dat in ons vak

> bekend is wat rouw met mensen doet hoe het wordt beleeft en

> wat wij ermee kunnen in onze rol als professional.

• anke

Hoi Wendy

Ik heb heel geduldig afgewacht op een reactie van jouw kant , maar deze blijft uit.

jammer dat je de moeite neemt een bericht te plaatsen over een serieus onderwerp en er vervolgens weinig mee doet.

anke