8 maanden

• Sandra

Lieve Mam bijna 8 maanden geleden liet je ons los, ik weet zeker dat u bij opa, oma, uw broer en zus bent.

Af en toe krijg ik tekenen is dat echt van u?? Soms denk ik wel eens “dat kan toch niet” maar ondertussen wil ik het wel heel graag.

Dus mam mocht je dichtbij mij zijn laat gewoon zien of horen ik sta er helemaal voor open.

Dag lieve Mam voor altijd in mijn hart.

Liefs Sandra

• loes

Lieve sandra,

je zegt dat je tekenen krijgt van je moeder.

Dat zou wel zo kunnen zijn.

met het licht?

ik had dat ook,de lampen gingen aan en uit.

het is pas 8 maanden geleden voor je.

dus je verdriet is nog lang niet over.

mijn huisarts zei: het gaat echt voorbij.

maar ik ben nu 17 maanden verder.

en de pijn is nog niet weg.

de film blijft maar draaien.

jammer dat de mensen hier zo weinig reactie geven!

misschien moeten we zelf een website opstarten?

zodat we iedereen kunnen helpen?

want hier is het maar niks!!

als je wilt kun je me altijd mailen.

loes.lex.koene@hetnet.nl

liefs van loes

• Sandra

Hoi Loes

dank je wel voor je lieve reaktie, wat je al zegt het verdriet is nog niet voorbij ik heb het gevoel dat het juist erger wordt, mis haar ontzettend, het niet meer vertellen van de dagelijkse dingen dat doet zeer.

Het is idd even stil hier op de site geweest maar wie weet komt dat wel weer terug, iedereen moet het ook op zijn eigen manier verwerken, en de ene moment heb je wel de behoefte om wat te schrijven en andere moment denk je van “laat maar even ”.

Loes jij ook heel veel sterkte.

Sandra

• Bep

Hoi Sandra,en ook Loes

Je hebt helemaal gelijk, er zijn natuurlijk ook veel mensen met vakantie, het is vakantietijd en dan is het hier rustiger. Ook is het vaak zo dat je niet altijd weet wat je moet schrijven of staat je hoofd er niet naar.

Ik heb het ook vaak, ik wil wel vaak reageren maar dan lukt het gewoon niet omdat ik zelf zo vol zit.

Het komt wel weer. Tegen de winter wordt het hier ook weer drukker, vooral tegen de feestdagen.

Maar het is wel goed dat Loes het aankaart, misschien dat het mensen over de streep trekt die nu nog niet durven te schrijven.

Ik wens jullie heel veel sterkte en nee inderdaad, onze lieverds worden nooit vergeten en het blijft nog steeds pijn doen.

Liefs Bep

• Hans

Hoi Sandra.

Dat je denkt dat je tekenen krijgt van je moeder geloof het maar gerust, nog mooier zou zijn als je wist wat ze daar mee bedoeld.

Weet je Sandra je vraagt om meer contact en dat en dat is ook goed bedoeld natuurlijk, je mag ook verdriet hebben vooral al je zegt je blijft altijd in mijn hart, dat betekend dat je je moeder nog niet los kan laten, dat betekent ook dat ze jou verdriet voeld.

Ik jaren geleden mijn ouders begraven, heb daar nooit verdriet om gehad, ik heb ze bedankt dat ik bij mijn moeder geboren mocht worden zo ook mijn vader.

Als je bedenkt dat wat je nu bent wat je geworden bent met de mooie en slechte herineringen dat de meeste goede herineringen waren wees dan blij om wat is bedank daar voor je moeder geef haar de gelegenheid om daar weer verder te groeien, ook dat is daar nodig, maar omdat je verdriet haar vast houd lukt dat niet.

Probeer haar los te laten, wees dankbaar voor elk contact wat er nu nog is, steek vaak een kaarsje voor haar dat zal haar verder helpen aan de andere kant.

De gedachte komt in mijn hoofd van haar en dat moet ik jou nu vertellen,

Dat is eerst zijn de groeten dan dat je het goed hebt opgemerkt wat betreft die tekens en vooral zorg goed voor je zelf wees lief voor je zelf en voor je omgeving met nmij gaat het goed zo mag ik zeggen.

Verder veel sterkte en groeten H@ns.

• Sandra

Hallo Hans bedankt voor je berichtje.

Wat je schrijft probeer haar los te laten, dat kan en wil ik zeker nog niet, ik had een zeer goede band met haar en heb daar elke dag nog veel verdriet van.

Ik ben juist blij dat ze “ tekenen ” geeft, voel me daar goed bij en ik weet zeker dat ze in de hemel ook gelukkig is bij haar familie.

Groetjes Sandra

• Hans

Oke Sandra.

Het gaat je goed.

H gr H@ns.

• Jill

Hoi Sandra,

Hier een berichtje van mij, was nl op de site aan het kijken en het raakte me heel erg, daar ik mijn moeder ook verloren heb nog geen maand geleden! Mijn moeder is 62 geworden, zelf ben ik 34.

Ik zit zelf nog erg in in de fase van ongeloof en vaak ook dat het zeer pijnlijk waarheid is. Ik merk ook dat ik een bepaalde onrust in me heb heb je dit ook gehad? Ik laat het nu maar even hierbij.

In elk geval veel liefs van Jill.

• Sandra

Hai Jill mail even naar mijn email adres (kanjer292@hotmail.com)

liefs San