Hoi Sandra.
Dat je denkt dat je tekenen krijgt van je moeder geloof het maar gerust, nog mooier zou zijn als je wist wat ze daar mee bedoeld.
Weet je Sandra je vraagt om meer contact en dat en dat is ook goed bedoeld natuurlijk, je mag ook verdriet hebben vooral al je zegt je blijft altijd in mijn hart, dat betekend dat je je moeder nog niet los kan laten, dat betekent ook dat ze jou verdriet voeld.
Ik jaren geleden mijn ouders begraven, heb daar nooit verdriet om gehad, ik heb ze bedankt dat ik bij mijn moeder geboren mocht worden zo ook mijn vader.
Als je bedenkt dat wat je nu bent wat je geworden bent met de mooie en slechte herineringen dat de meeste goede herineringen waren wees dan blij om wat is bedank daar voor je moeder geef haar de gelegenheid om daar weer verder te groeien, ook dat is daar nodig, maar omdat je verdriet haar vast houd lukt dat niet.
Probeer haar los te laten, wees dankbaar voor elk contact wat er nu nog is, steek vaak een kaarsje voor haar dat zal haar verder helpen aan de andere kant.
De gedachte komt in mijn hoofd van haar en dat moet ik jou nu vertellen,
Dat is eerst zijn de groeten dan dat je het goed hebt opgemerkt wat betreft die tekens en vooral zorg goed voor je zelf wees lief voor je zelf en voor je omgeving met nmij gaat het goed zo mag ik zeggen.
Verder veel sterkte en groeten H@ns.