Eindelijk de steen

• Sandra

Vandaag 4 juli is de steen geplaatst. Heel confronterend was het omdat haar naam nu echt op de steen staat. Hij is heel mooi geworden zoals we hadden gehoopt maar het is hard.

Mam u bent al bijna een half jaar niet meer bij ons en ik mis je meer en meer, ik heb je zo ontzettend nodig, in mijn gedachten bent u altijd bij mij.

Lieve Mam voor altijd in mijn hart.

liefs Sandra

• loes

Lieve Sandra,

wat moet ik er op zeggen?

hoe oud ben je?

ik zou je willen knuffelen en troosten.

omdat ik ook een moeder ben.

ik kan niet haar plaats innemen,maar stort je hart maar uit.

en alle moeders zullen je begrijpen.

misschien kunnen wij je helpen.

veel liefs en dikke kussen van

Loes

• Sandra

Hallo Loes dank je wel voor je berichtje, het is ook moeilijk om bepaalde dingen onder woorden te brengen, maar soms hoeft je niets te zeggen en dan word je toch al begrepen.

Ben zelf 34 en mijn moeder mocht maar 56 jaar worden, ze was mijn allesie, ik mis haar verschikkelijk, heb wel een goede band met mijn vader en twee zussen, maar er is gewoon wat weggevallen, ze was er altijd voor ons en dat is nu weg.

Gr Sandra

• fioontje

lieve sandra

mijn moeders steen wordt volgende week geplaatst. 13 juli. Maar vandaag gaan we even kijken hoe die is geworden. Het lijkt mij ook wel heel vreemd idd om haar naam op een steen te zien staan, maar we hebben gekozen voor een natuursteen. En hij komt op een urnengrafje. Heb dus het idee dat dat minder confonterend is dan een grafsteen. Maar of dat ook echt zo is?????

In ieder geval heel veel sterkte de komende tijd. En dat je haar steeds meer mist dat herken ik ook wel. Maar soms vind ik dat ook wel fijn. Ik was namelijk heel erg bangdat ik snel dingen van haar zou vergeten. Haar stem, geur, aanraking enz. En als ik haar mis dan voel ik die dingen weer heel bewust.

Liefs fioontje

• Sandra

Lieve Fioon, dank je wel voor je berichtje.

Ik heb geen idee of het wel of minder confronterend is maar het staat er dan zo definitief erop en in je achterhoofd weet je dat ook wel maar toch.

Ik kon er van de week (voor eerste keer dus) er niet echt lang bij staan, ik was ontzettend gespannen hoe het er allemaal uit kwam te zien.

Gelukkig heel mooi, ze heeft zelf deze steen uitgekozen dus dit was ook echt het laatste wat ze allemaal had uitgezocht.

Het gemis wordt steeds erger, maar ze is kontant in mijn gedachten.

Jij ook veel sterkte meid.

liefs San

• loes

Lieve Sandra,

ik begrijp dat jouw moeder een hele sterke vrouw was.

ze heeft de steen n.l.zelf uitgekozen,en misschien nog veel meer geregeld.

omdat ze gewend was voor alles te zorgen.

jij hebt ook de genen van je moeder gekregen,dus de sterkte van haar is ook in jou aanwezig!!!

en omdat ze er altijd was voor jullie,geloof ik dat ze jullie zal blijven beschermen.

steun je vader,die zal zich erg eenzaam voelen.

hoe ik dat weet?

mijn lieve man Lex is vorig jaar overleden,ik ben 55 jaar en ondanks alle lieve vrienden en familie,voel ik me vaak eenzaam en verdrietig.

ik hield zoveel van hem dat mijn hart nu in duizenden stukken ligt.

veel liefs van Loes