Zit er gewoon even doorheen

• Sandra

Hai lieve Mam, u bent nu 4 maanden alweer uit ons midden, ik kan en wil het gewoon nog steeds niet begrijpen. Ik mis u zo verschrikkelijk, vooral de laatste weken is het veel huilen, ben ontzettend moe, zit er gewoon doorheen, het liefst lig ik de hele dag in bed maar ik moet wel verder, heb mijn fulltime baan en nog een pappa voor te zorgen dat hebben we beloofd aan u.

De steen is er nog niet duurt allemaal wel erg lang maarja het moet wel gelijk goed zijn dat had u zeker ook gewild.

Ik ga toch weer mijn sport oppakken (zaalvoetbal) u weet nog steeds dat dat mijn passie is en dat ik dat altijd erg leuk vond om te doen.

Lieve lieve mam heel veel knuffels van deze kant en ik hou van u,

je allesie Sandra

• loes

lieve Sandra,

Natuurlijk mis je je moeder ,dat is logisch.

en dat je moe bent is ook normaal.

je geest is met zoveel dingen bezig en je lichaam geeft dan aan dat je rusten moet.

is het mogelijk dat je even een time-out neemt op je werk?

praat met je werkgever,misschien is er een oplossing?

je vader heeft natuurlijk ook veel verdriet,maar voel je niet schuldig als je er even niet kunt zijn voor hem.

je doet wat je kunt en niemand kan van je verwachten dat je alles doet!!

ook jij hebt recht op je eigen verdriet en verwerking.

ik wens je heel veel sterkte en moed.

dikke kus van Loes

• Sandra

Lieve Loes dank je wel voor je berichtje.

Op zich is het werk wel een afleiding voor mij ik heb met heel veel mensen te maken die mij kennen (zit daar nu bijna 15 jaar) en een aantal van die mensen weten wel van de situatie af.

De moe heid komt ook gewoon omdat je er constant aan denkt en er mee bezig bent. Ik kan er wel gelukkig goed met mensen over praten en ik heb vrienden waarvan vorig jaar hun dochter is overleden die steunen mij en ik steun hun, we weten precies wat we voelen van elkaar en dat vind ik wel fijn.

Liefs Sandra