verjaardag van mijn man

• loes

24 mei,Lex zijn verjaardag.

69 jaar zou hij geworden zijn.

hoe kom ik die door?

Mijn grote liefde,ik mis hem zo.

we zijn nu 1 jaar verder en het lijkt een dag.

mijn dochter is een kanjer,ze heeft champagne gekocht en gaat proosten op haar vader met mij en haar vriendinnen.

haar vader was dol op champagne.

we vieren zijn verjaardag en niet zijn sterfdag.

zijn verjaardag was altijd een feest en dit willen we zo houden.

ik hoop dat jullie hier moed uit putten.

hij blijft in mijn hart ,mijn bloed ,mijn geest,maar bedenk wat jullie zouden willen voor je partner die achterblijft!!!

het verdriet gaat nooit meer over,de arm om je heen,de lach en noem het maar op.

maar wat blijft,zijn de fijne herrinneringen,de foto's en de kinderen.

loes

• angela100

lieve loes.als eerste sterkte met het verllies van jouw grote liefde.mijn pa is inmiddels ook 1 jaar uit ons midden.laatst 29 april hebben ook wij zijn verjaardag gevierd.eerst was het allemaal een beetje dubbel.de oude boosheid van potverdorie waarom moet dit allemaal zo kwam boven maar we hebben doorgezet.wij,mijn ma broer,zussen, aanhang en kleinkinderen zijn alle naar het graf gegaan.we hadden een mooie rieten mand vol spaanse margrieten gemaakt en op zijn graf gezet.daarna zijn we allemaal naar mijn huis gegaan en hebben we gebarbequid.we vonden zoveel steun die dag met elkaar.mischien is het een gek woord maar het was een mooie dag.samen verhalen ophalen en zien hoe wij daar zaten.zijn vrouw,kinderen en kleinkinderen.samen verder met ups en downs.maar altijd samen verwerkend,herdenkend en terug kijken op die mooie jaren dat ons pa er bij was.ik wens jou ook z,on mooie dag toe.een dag van herdenken en verhalen ophalen.groetjes angela

• loes

Lieve Angela,

Dank je wel voor je lieve woorden.

Geweldig dat jullie de verjaardag van je vader gevierd hebben.

immers,als hij nog bij jullie was,hadden jullie dit ook gedaan.

en wat zou hij genoten hebben!!

het is fijn om in een warm nest te liggen,ook al mis je je vader.

maar zolang als we nog over ze praten zijn ze bij ons.

veel sterkte,

Loes

• anne-marie

Lieve Loes, heel veel sterkte morgen, ik hoop dat je steun kunt vinden bij je familie om de dag door te komen. Lex zou je vast niet zo verdrietig willen zien, wat zou hij zeggen als hij naast je zou zitten, de liefde van je leven. “Kop op Loes, je redt het wel”. Een goede dag gewenst morgen, met veel goede herinneringen, van anne-marie

• loes

Lieve Anne-marie,

De dag begon met een zon,25 graden,Lex hield van de zon.

Ik was zijn zonnetje zei hij altijd.

Hij wilde ook niet dat ik verdrietig was,maar ik kan het niet helpen.

de waterval staat weer open en ik zou de kraan willen dichtdraaien,maar ik weet niet hoe het moet.

ik doe echt mijn best,maar ik weet niet hoe ik verder door moet zonder hem!!

alles gaat met de automatische piloot,ik heb het gevoel dat ik niet meer echt leef zonder hem.

je lieve woorden doen me goed,dank je wel

Loes