Weer Voorbij

• Sandra

Liieve Mam, moederdag is weer voorbij, ik zag er erg tegen op, het eerste jaar zonder u, ben gisteren wel 3x bij u geweest, ik had daar erg veel behoefte aan.

De derde keer waren we met zijn allen, het regende dat we er heen reden, het regende dat we de begraafplaats opliepen en we staan nog geen minuut bij uw graf en de zon begint volop te schijnen. Was dat een teken van u? dat we echt met zijn allen daar waren? Ik geloof het wel, u moet ons gezien hebben het hele gezin op dat moment compleet.

Lieve mam ik hou van u.

liefs Sandra

• sarjanny

Hai Sandra;

Heftig hé zulk soort dagen…..

Maar wat mooi dat die zonnestraal uit de hemel neerdaalde en jullie zo bescheen en verwarmde.

Gelukkig hebben we deze dag ook weer gehad en proberen we de gebroken draad weer op te pakken.

sterkte met alles.

lieve groet van mij;

Sarjanny

• Sandra

Dank je wel Sarjanny voor je berichtje.

Het was heel wonderlijk op dat moment die zonnestraal, het geeft wel iets beschermends.

liefs Sandra

• angela100

nou sandra reken maar dat die stralen voor jullie bedoeld waren.het is ons toen we met zijn alle bij mijn pa,s graf stonden op zijn verjaardag ook overkomen.

het moet wel zo zijn dat de overledene op die manier laten weten dat het ze goed gaat en dat ze van bovenaf op ons neer kijken .