moeder

• ruth2

hallo allemaal, vandaag vond ik deze site en heb vele herkenbare verhalen gelezen. mijn moeder is 4 weken geleden overleden. Ze ging met buikklachten naar de dokter, deze stuurde haar direct door naar het ziekenhuis. Vele onderzoeken volgden. Ze dachten dat het eierstokkanker was en besloten om haar te opereren. Tijdens deze operatie zagen ze dat er overal uitzaaiingen zaten zodat verder gaan met de operatie te riskant was. We hebben een aantal dagen op de uitslagen moeten wachten en die was vreselijk want de uitslag was ongeneeslijk. Ze zou nog maar een dag of 10 te leven hebben. Ze is toen thuis gekomen om te sterven. We zijn met zijn allen bijelkaar geweest om de laatste dagen samen met haar door te brengen. Ik ben blij dat we nog heel fijn met elkaar hebben kunnen praten en afscheid hebben kunnen nemen. Maar het is allemaal zo snel gegaan, in een paar weken tijd. Ik kan het nog steeds niet bevatten en ik mis haar vreselijk, nog steeds denk ik dat ze zo binnen kan komen lopen. Ze was nog maar 59.

• Sandra

Hoi Ruth ik herken het verhaal helemaal, zo is het met mijn moeder 16 weken geleden ook gegaan, met 12 dagen was ze weg, ze is ook thuis gestorven en we waren er allemaal bij. Het is niet te bevatten nog steeds niet, als ik naar dr foto kijk denk ik van kom nou maar weer terug maar helaas is dat niet meer het geval.

Mijn moeder is 56 geworden allemaal nog veels te jong.

Heel veel sterkte meid en praat erover dat helpt toch wel.Je mag me altijd mailen als je er behoefte aan hebt.

gr Sandra

• Bep

Lieve Ruth en Sandra, 59 en 56 jaar is ook veel te jong om er nu al niet meer te zijn, ik wens jullie, vooral zondag moederdag, maar ook de andere dagen heel veel sterkte en kracht toe, Liefs Bep

• ruth2

Hoi Sandra, bedankt voor je bericht. Ik kan het inderdaad ook nog steeds niet bevatten, ook ik kijk naar haar foto en denk van, kom nou weer even een bakje koffie halen om me vervolgens te realiseren dat ze niet meer komt. Het is zo onwerkelijk en dan denk ik, dit kan toch niet echt zijn? Is dat dan de roes waar we nu in leven? Morgen moederdag pff, moeilijk maar ik heb me voor genomen om wel een bloemetje voor haar te halen. En die thuis voor haar neer te zetten.

Sandra jij ook heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Groetjes Ruth.

• ruth2

hallo Bep, heel erg bedankt voor je berichtje. Het doet me goed om hier mijn verhaal te kunnen doen, vooral omdat je hier ook begrepen wordt.Jij ook veel sterkte, groetjes Ruth.