hallo allemaal, vandaag vond ik deze site en heb vele herkenbare verhalen gelezen. mijn moeder is 4 weken geleden overleden. Ze ging met buikklachten naar de dokter, deze stuurde haar direct door naar het ziekenhuis. Vele onderzoeken volgden. Ze dachten dat het eierstokkanker was en besloten om haar te opereren. Tijdens deze operatie zagen ze dat er overal uitzaaiingen zaten zodat verder gaan met de operatie te riskant was. We hebben een aantal dagen op de uitslagen moeten wachten en die was vreselijk want de uitslag was ongeneeslijk. Ze zou nog maar een dag of 10 te leven hebben. Ze is toen thuis gekomen om te sterven. We zijn met zijn allen bijelkaar geweest om de laatste dagen samen met haar door te brengen. Ik ben blij dat we nog heel fijn met elkaar hebben kunnen praten en afscheid hebben kunnen nemen. Maar het is allemaal zo snel gegaan, in een paar weken tijd. Ik kan het nog steeds niet bevatten en ik mis haar vreselijk, nog steeds denk ik dat ze zo binnen kan komen lopen. Ze was nog maar 59.