Goedemiddag, ik wil graag even wat schrijven over mijn lieve moeder, op 30 maart 2014 om 07.35 is mijn lieve moeder in mijn armen gestorven op de leeftijd van pas 67 jaar, mam wat zal ik je missen , en het ergste is dat het niet had gehoeven, mijn moeder heeft 2 weken voor haar overlijden een lichte hersenbloeding gehad dat was op maandag, na controle kon ze woensdags weer naar huis, maar naarmate de week voorbij ging bleef ze klagen over pijn in haar buik, donderdags 4 dagen voor haar overlijden is ze met de ziekenwagen naar het ziekenhuis gebracht Eerste hulp, daar aangekomen hebben ze haar onderzocht en opgenomen omdat ze vocht nodig had, maar ze bleef klagen over haar buik, waarop de dokter zij dat zal wel komen door de hersenbloeding, op zaterdag was het zo erg dat mijn vader kwaad is geworden en met zijn vuist op tafel heeft geslagen, ze gaven mijn moeder al volop morfine, toen kon er opeens wel een scan worden gemaakt en bleek dat er een bloedvat dicht zat naar haar darmen die dus gewoon aan het afsterven waren, ze hebben nog een spoed operatie gedaan maar het was al te laat toen mijn moeder om 01.30 bij kwam uit haar narcose kwam de dokter en zij in haar gezicht dat ze ging sterven, mooi ziekenhuis het befaamde Radboud ziekenhuis in Nijmegen, ik heb gelukkig nog een paar uur gehad met mijn lieve moeder, ik ben zelf 47 en ik zag mijn moeder iedere dag, het doet zo'n pijn de crematie is aan mijn voorbij gegaan ik heb er niet veel van meegekregen ik was en ben nog steeds erg verdrietig en heb grote moeite om het allemaal te verwerken.