allerbeste maatje is overleden

  • Elroy

    Mijn grootste angst en nachtmerrie is werkelijkheid geworden. Eerst begin dit jaar na 4.5jr een relatiebreuk en tot overmaat van ramp op 27okt overleed ook nog eens mijn allerbeste vriend die ik 15jr ruim kon en waarmee ik heel veel heb meegemaakt en hij er altijd voor me was en mij uit de goot heeft geholpen en 24/7 klaarstond voor mij. Ik ben kapot en radeloos van verdriet……weet niet hoe verder…het eas zo lieve zorgzame man waar ik me thuis voelde, op me gemak….nj ben ik dat gevoel kwijt en weer onrustig zoals het 15 jr geleden begon voor ik m ontmoette……ben echt gebroken van verdriet……..hoe nu verder…heb verder geen vrienden meer……

  • Karineke

    Hallo Elroy, Ik kan je nu vertellen, dat dit verdriet ooit een beetje beter te dragen is.. dat het gemis een bestaand plekje in je hart zal gaan innemen, maar daar heb je op dit moment niets aan. Je mist jouw beste vriend en valt terug op jezelf .. zoals je 15 jaar geleden was..Zijn aanwezigheid en steun zijn er niet meer. Probeer hulp te vinden ( rouwtherapie) om deze machteloosheid om te zetten in een kracht waardoor je weer op één of andere manier verder kunt. Het is ook van groot belang dat je blijft praten over jouw gevoelens, dat je je mag uiten en dat het gemis zo zwaar is. Misschien kun je dat hier op dit prikbord doen of op een forum waar mensen samen komen om hun verlies te bespreken. Op deze startpagina heb ik veel lotgenoten sites neergezet, misschien is er een adres bij, die jou aanspreekt.

    Heel veel sterkte.

  • elroy

    Karinke bedankt en sorry dat ik nu pas weetr hier bent. Drie maanden zijn nu voorbij en het voelt als gisteren. Het lijkt nu nog moelijker dan de eerste weken…….zoveel leuke dingen meegemaakt, alle plekken en plaatsen komen als een film voorbij. Hij was letterlijk 24/7 er voor mij…….omdat ik van me eigen al extra begeleiding nodig hebt (licht autistisch) en moelijk alleen kan zijn is dit voor mij zo moelijk. heb totaal nu geen vrienden meer, hooguit een die hem ook kon en een goede vriend was en daarmee dagelijk bel, af en toe bij de buurvrouw of zijn zus en dat is het. Mijn ex waar ik ook mee ging in de zelfde periode heeft zich niet meer laten horen na de begrafenis, ook dat doet nog eens extra pijn. Het is nu zelfs dat ik me familie weinig hoor…allemaal eigen belangen en weinig steun…..weet niet hoe lang ik dit ga houden maar soms denk ik om eruit te stappen en zelfmoord te plegen. Ik vind het echt moelijk en in 1998 verloor ik me vader, hetzelfde jaar dat me maatje opdook…………..ik geloof niet in een herhaling dat er weer iemand opstaat op mij te helpen waar ik me bij thuis voelt……..nee, mijn maatje is niet vervangbaar en zal ie altijd mijn beste vriend uit mijn leven blijven!

    PS: Ben intussen ook al veel met paranormale mediumlijnen aan het bellen en dus ook daarmee veel kosten voor telefoonnota's, het een komt het ander…….ik raak alleen verder in de knoop hierdoor, ik weet me geen raad en misschien ga ik woonbegeleiding aanvragen want weet echt niet hoe lang dit goed gaat. Thuis begint t een bende te worden etc etc…een grote chaos dus…….in me hoofd en in huis………ik weet t ff niet meer…….. .