mamatje <3

  • daisy

    ik mis mijn mama zo hard…. iedereen zegt het verdriet slijt wordt beter ma da gevoel heb ik totaal ni.. in tegendeel soms voelt het gewoon ng zoveel pijnlijker

    gewoon omdat er ng zoveel dinge zijn die ik had wille zegge ik ben nu 26 en mijn mama is er al 7 jaar nimmer er zjn nog zoveel dinge waar ik sorry voor zou zegge en ng zoveel dinge die ik haar wil late zien zoals mijn dochtertje dat morge 4 jaar word mijn werk… gewoon mijn leven wil ik haar late zien da ze ziet dat ik veel van haar heb overgenomen en da ik nu besefte hoe rot ze haar soms moet gevoeld hebbe als ik mijn kuren weer eens had en iedereen zegt wel van ze ziet het ze weet het ma da gevoel heb ik ni ze is er gewoon niet meer en en da ik haar nooit meer zal zien of horen of voelen hoe ze knuffelt of hoe ze ruikt haar horen lache ik word er echt gek van als ik daar aan denk die pijn… die steken echt recht door mijn hart gaan waar mijn maag helemaal binneste buiten van draait ik ben het echt zo beu ik heb echt nood aan haar stem haar geur enzo pffff i need her so bad mis haar gewoon zo hard :( ik dacht dat alleen ik die pijn voelde dat niemand mij echt begreep ma door hier al die tekstjes te lezen weet ik wel dat ik ni de enige ben die pijn heeft om zijn of haar mama het is gewoon niet eerlijk niemand hoeft zo iets mee te make maar door deze tekstjes ook te lezen denk ik wel dat het anders kan bekijke ale da ga ik in ieder geval proberen ik probeer het al 4 jaar maar het lukt mij gewoon niet goed :(

  • Karineke

    Lieve Daisy,

    Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van jouw moeder. Het voelt vaak eenzaam en je verlangt altijd terug naar de tijd toen jouw moeder er nog was. Dat is herkenbaar voor velen. Het gemis van de normale dingen, de woorden die werden gezegd, het luisterend oor. Rouwen duurt een leven lang en is na enkele jaren niet over en niet voorbij. Soms lukt het wat beter.. soms lukt het totaal niet meer. Gun jezelf de tijd om dit verdriet te voelen en hopelijk geeft het dan ruimte om het weer te kunnen proberen.