merci reclame

  • patricia muller

    Hoi lieve mensen,

    ik ben zo kwaad het is niet normaal.

    zit ik tv tekijken komt er zo een stomme merci reclame tussen door met de vraag of je je moeder wilt verassen met moederdag.

    nou dan moet je haar nog wel hebben…..

    ik heb er niet meer en dat doet nog elke dag heel veel zeer,ik zou haar ook wel willen bedanken en zeggen dat ik zielsveel van haar hou.

    het lijkt wel of ze nu juist meer aan dacht aan moederdag geven of dat het mij nu meer op valt.

    maar het doet echt heel zeer…..

    ik heb ook naar de merci geschreven en mijn verhaal gedaan.

    wat ze er mee doen moeten hun weten maar ik ben het kwijt ZO…

    sorry voor mijn klaagzang maar ik moest het even van me afschrijven(kan toch moeilijk me vriend in mekaar timmeren(haha)

    dikke kus Patricia muller

  • Sandra

    Hai Patrice ik heb de reclame toevallig gisteravond ook gezien en het deed mij ook heel veel zeer, ja ik heb haar ook niet meer, (was al bekend bij jouw).

    Ja meid we missen haar allebei ontzettend veel, hou je haaks en we mailen weer

    kuzz san

  • Bep

    Ja meis, al die reclames komen nu weer voorbij, het wordt weer moederdag,

    een moeilijke tijd voor mensen die hun moeder hebben verloren, maar ook voor mensen die hun kind of kleinkind hebben verloren, mijn zoon gaf me altijd mijn parfum en zijn kind gaf me, ja hoor, merci,,,,,,,,,waar zij er meteen een paar van op at……nu ga ik op deze dag naar hun toe, naar hun graf. En het wrange is ook nog,,,,,,,,,,,13 mei moederdag maar ook,,,,,,,,de verjaardag van mijn overleden man. Allemaal veel sterkte en liefs van Bep