ik mis mijn vader

  • mir

    Hallo allemaal,

    Gisteren kwam ik toevallig op deze site terecht en de berichten die ik las, spraken me direct erg aan. Daarom heb ik vandaag besloten me aan te melden.

    Ik hoop zo wat herkenning en steun te vinden bij al mijn verdriet.

    Mijn vader is op 18 maart overleden, nog kort geleden dus…en nu begint het gemis te komen. Ik leefde eerst in een soort roes en nu komt er steeds meer verdriet, dat doet zo'n pijn!! Maar ik laat het maar gaan, zoals het komt…

    Er zit een hele geschiedenis aan vast, die ik misschien nog wel eens vertel, maar mijn vader is binnen een dag uit onze handen geglipt in het ziekenhuis, geheel onverwachts. Hij had regelmatig zware epilepsie-aanvallen, maar nu zat er nog meer onder en kreeg hij een hartstilstand en later inwendige bloedingen, vreselijk, zo'n nachtmerrie….we hebben niets meer tegen elkaar kunnen zeggen, dat is nog het ergste, hier voel ik me heel verdrietig over. Ik wil nog zo graag even met hem praten.

    Het verbaast me dat ik tot nu toe steeds de kracht krijg elke dag om op te staan en aan het werk te gaan en al die dagelijkse dingen te doen.

    Ik wil jullie allemaal veel sterkte wensen met jullie verdriet en verlies en hopelijk kunnen we elkaar wat steun geven op deze manier.

    Mir

  • Gré

    lieve Mir, mijn oprechte deelneming met het grote verlies van jouw vader.

    wat heb ik het met je te doen.

    voor mij ook heel herkenbaar geen afscheid tekunnen nemen, je wilt nog zoveel zeggen en horen.

    maar toch zijn het eigenlijk die woorden die je op dat moment mist enwel, ik hou zoveel van jou.

    weet je Mir dat je dat nog steeds kunt zeggen, en het geeft je het gevoel van heel dicht bij je vadertje te zijn.

    ook ik sta versteld van de kracht die ik dagelijks ervaar, en ben misschien juist daardoor zo rustig en dankbaar voor dat wat ik nog heb.

    voor jou is het nog tekort geleden om dit te kunnen zeggen, maar dat komt zeker!

    heel veel sterkte! en als je er even niet meer uitkomt, prikken hoor!

    liefs Gré

  • Marie

    Ik heb mijn vader ook plotseling verloren, zomaar uit het niets.

    Veel sterkte de komende tijd toegewenst vanuit mij.

    Marie