1 jaar voorbij

  • Piet Langstraat

    Lieve mensen,

    10 April was het weer een jaar geleden dat we van onze Annelies afscheid hebben moeten nemen, vanochtend heb ik 3 rozen gekocht en op haar tafeltje gezet en we hebben vanavond ieder een kaars aangestoken, en foto's, video's , en verhalen opgehaald die we beleefd hebben met elkaar.

    Vanmiddag kwam bij mij weer het filmpje voorbij denderen hoor, de laatste dag van haar kwam weer heel helder, of dat het gisteren gebeurd is voorbij en zeker de laatste uren waren weer heel moeilijk voor me, voor Angelique en Samantha ook.

    We missen haar nog iedere dag jo, en zeker de kleine dingen he , bijvoorbeeld als ik thuis kom , en als ik ga werken he, dan word ik niet meer begroet door Annelies, of gezegt worden doe je voorzichtig vandaag. 19 April gaat Samantha werken voor 6 maanden in Kreta, ( hoe zou Annelies dit vinden he ) ?? , ik weet zeker dat ze dit goed vind hoor , maar toch.

    Bij onze andere dochter Angelique is het de vraag of haar werkcontract deze maand verlengt word bij de TPG Post, het is namelijk al 3 keer verlengt jo , spanning he !!!!! ( getver ).

    Vandaag ben ik weer in haar huisje bezig geweest , douche-meubels bouwen en plaatsen en morgen een kast in elkaar zetten.

    En voor ons huis zijn we gisteren wezen kijken voor een nieuwe vloer voor de keuken en woonkamer, we hebben al leuke ideeen opgedaan hoor.

    Tot zo ver weer ons verhaaltje , en onze belevingen en gedachtens he.

    Groetjes Piet , Angelique en Samantha

  • Marry M

    Lieve Piet,

    Alweer een jaar of nog maar pas een jaar, aan de ene kant lijkt het alsof ik pas een paar weken geleden bij de afscheidsdienst van Annelies was (die heel veel indruk op me gemaakt heeft) en aan de andere kant lijkt het zoooo lang geleden.

    Wens jou, de meiden en de rest van de familie heel veel sterkte deze dagen. Ik weet dat alles weer als een film op je netvlies en in je gedachten langs zal komen. Gedenk en herinner!

    Kijk terug op de mooie tijd en de goede dingen die jullie gedeeld hebben.

    Wat leuk trouwens voor Samantha dat ze naar Kreta gaat. geweldig!!!!

    Dikke kus

    Marry