Paasdagen!

  • Leo

    Lieve mensen, ondanks alle pijn en verdriet bij het gemis van onze dierbaren, hoop ik, dat jullie allemaal de komende Paasdagen op een fijne manier mogen doorbrengen….heel veel kracht en sterkte toegewenst!

    Warme groetjes van Leo!

  • Dinie

    Ook ik wens iedereen die dit leest,

    een hele fijne Pasen hopelijk.

    onze lieverds zijn er bij,

    liefs Dinie.

  • gerda

    Ik denk ook aan jullie

  • Marry M

    Lieve allemaal,

    ik wens jullie ook een heel goed en fijn paasweekend toe.

    Onze dierbaren die van ons heengingen zullen weer extra in onze gedachten zijn.

    Voor mij de derde keer Pasen zonder Ton, maar de eerste keer zonder is me heel goed bijgebleven. Keek toen uit naar 4 dagen rust en het werden toen 4 dagen vol met tranen, tranen en nog eens tranen. Omdat ik toen eindelijk even aan mezelf toekwam denk ik achteraf, toen pas tijd kreeg om me te laten gaan.

    Nu gaat het goed, ik kan weer echt uitkijken naar dit soort familiedagen. Ga morgen toch maar weer eens een paastak halen en de lente in huis brengen.

    Dus behalve een goed en fijn weekend ook kracht toegewenst voor hen die het nodig hebben.

    Lieve groetjes.

    Marry

  • anke

    Ook vanuit Noord Holland , mooie paasdagen,

    laat diegene erbij zijn die voor jullie dierbaar zijn.

    anke

  • Fem

    Lieve mensen,

    Ook ik sluit me aan bij alles wat de anderen al hebben gezegd. Ik wens iedereen goede dagen toe en voor degenen die het moeilijk hebben; héél veel sterkte en kracht.

    Liefs,

    Femke

  • Gré

    Hallo allemaal,

    ook hier vanaf de veluwe, fijne paasdagen toegewenst.

    en een warme groet,

    Gré

    —————————————————————————-

    Zij die ons lief zijn gaan niet weg.

    Ze lopen naast ons elke dag.

    Ongezien, ongehoord, maar altijd daar.

    Nog steeds gemist, nog steeds geliefd.

    Oneindig dierbaar.

  • Bep

    Ook ik wens iedereen fijne paasdagen toe en de mensen die alleen die dagen doorbrengen of het moeilijk hebben heel veel sterkte en kracht.

    Liefs Bep